بازی‌های مقدماتی جام جهانی قطر فردا سه‌شنبه در کشورهای مختلف قاره کهن برگزار می‌شود.

کره جنوبی

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، تیم ملی فوتبال عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر فردا سه شنبه در امان پایتخت اردن میزبان بحرین است.

عراق بعد از فتح بزرگ در بازی مقابل ایران با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه C قرارگرفت و برای تداوم این پیشتازی حالا نقشه شکست بحرین را در سر می پروراند.

یاران کاتانچ در بازی با ایران کیفیت بالای از خود به نمایش گذاشتند و بی تردید تیم برتر میدان بودند. در صدر این بازیکنان بشار رسن و طارق همام در میانه میدان طراحی  حملات روی دروازه ایران را برنامه ریزی  می کردند.نکته جالب این دوبازیکن در دیدار با ایران برخلاف بازی های لیگ برتر دوندگی و قدرت بدنی بالای آنها بود.

بدون شک عراق همین روند را دردیدار با بحرین دنبال خواهد کرد  و با حمایت هوادارن بیشمارش  در پی کسب موفقیت دیگری است تا به عنوان تیم اول از این گروه صعود کند. در آنسوی میدان بحرین هنوز امیدواراست تا ناکامی مقابل هنگ کنگ را در مصاف با عراق جبران کند.

این تیم در حال حاضر با ۸ امتیاز تیم دوم این گروه به شمار می رود. در بازی دیگر این گروه تیم کامبوج میزبان هنگ کنگ است.

سوریه در آستانه صعود

تیم فوتبال سوریه در گروه A در جاده موفقیت گام برمی دارد و بعد از پیروزی بزرگ مقابل چین که به استعفای مارچلو لیپی توام شد با ۱۲امتیاز در صدر این گروه قراردارد. این تیم فردا دردیداری خانگی میزبان فیلیپین است. تیم های چین و فیلیپین در حال حاضر ۷ امتیازی هستند.

در گروه B استرالیا همه مدعیان عربی از جمله کویت و اردن  را کنار زده  و با ۱۲ امتیاز سودای صعود در سر می پروراند. در بازی های این گروه نپال میزبان کویت است و اردن از چین تایپه پذیرایی می کند.

افسوس ازبکها

تیم فوتبال ازبکستان دردیدار قبلی مقابل عربستان با بدشانسی محض در فاصله ۵ دقیقه پایانی بازی نتیجه را به عربستان واگذار کرد تا از یک برد خانگی محروم شود. ازبک ها تا مدت ها افسوس این شکست را خواهند خورد. این تیم در گروه D  میزبان فلسطین است. عربستان در این گروه با ۸ امتیاز در صدر قراردارد و ازبکستان ۶ امتیازی است.

در گروه E قطر در خارج از خانه با افغانستان دیدار می کند وعمان با هند روبرو می شود. در این گروه قطر با ۱۰ و عمان با ۹ امتیاز تیم های اول و دوم جدول هستند.

فردا در بیشکک پایتخت قرقیزستان نبرد تیم های دوم گروه F از حساسیت بالای برخوردار است. در این گروه ژاپن با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و قرقیزستان و تاجیکستان هرکدام با ۶ امتیاز در جایگاه های بعدی قراردارند. در بازی رفت دو تیم، تاجیکستان با یک گل قرقیزستان را شکست داده است.

در گروه H تیم های کره جنوبی ،لبنان و کره شمالی رقابت نزدیکی را برای صعود به نمایش گذاشتند.فردا در بیروت بازی مهم لبنان و کره شمالی برگزار می شود .در این گروه کره جنوبی با 8 و لبنان و کره شمالی با 7امتیاز در مکان های بعدی قراردارند.

کد خبر 463881

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha