معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با ارزیابی مطلوب از اجرای طرح مسکن محرومان این استان گفت: طرح نسبت به برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده از پیشرفت خوبی برخوردار است.

ساخت و ساز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، الله‌کرم نصیری در نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در اجرای طرح احداث مسکن محرومان این استان افزود: ۷ بانک عامل برای اجرای این طرح مشخص شده است که انتظار می‌رود با همکاری و هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی تسهیلات تخصیص یافته به استان در زمان مقرر جذب شود.

وی ادامه داد: تاکنون بانک‌ها تعامل خوبی با بنیاد مسکن داشته اند و مشکلی در این خصوص شکل نگرفته است، اما اگر برخی قوانین دست و پاگیر در خصوص ضامن تعدیل یابد این طرح از پیشرفت بیشتری برخوردار می شود.

نصیری با اشاره به اینکه سهم چهارمحال و بختیاری در طرح احداث مسکن محرومان ۲ هزار و ۴۴۰  واحد مسکونی است، اظهار داشت: بنا بر گزارش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون در حدود یک هزار و ۳۰۰ خانوار مشمول این طرح در استان شناسایی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برهمین اساس در خصوص شناسایی خانوارهای محروم و مشمول این طرح، ۳۲ درصد نسبت به برنامه زمان‌بندی جلوتر هستیم.

نصیری خاطرنشان کرد: مقرر شده است تا متقاضیان طرح با معرفی یک ضامن معتبر از تسهیلات طرح بهره‌مند شوند و بانک‌ها با لحاظ کردن ضمانت زنجیره‌ای روند اعطای تسهیلات را تسریع ببخشند.

۳۱ مرداد سال‌جاری عملیات اجرایی احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان چهارمحال و بختیاری با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.

در این طرح قرار است ظرف یک سال تمامی این واحدهای مسکونی تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار داده شود.

کد خبر 463879

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha