دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
۰ نفر

رئیس انجمن سینمای جوان بروجرد گفت: ۹ فیلم کوتاه داستانی و مستند توسط هنرجویان انجمن سینمای جوان این شهرستان تولید شده است.

فیلم کوتاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا کاوه حدادی افزود: از میان فیلم های تولید شده هفت فیلم داستانی و ۲ فیلم مستند هستند که به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان بروجرد و کارگردانی هنرجویان انجمن تولید شده است.وی اظهار داشت: فیلم های تولید شده توسط ۱۶ نفر از هنرجویان رشته فیلمسازی در انجمن سینمای جوان بروجرد و در مدت زمان ۲ ماه تولید شده اند.

رئیس انجمن سینمای جوان بروجرد با اشاره به فراخوان بیست و هفتمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان بروجرد بیان کرد: هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان بروجرد در روز های ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ آذر ماه در بروجرد برگزار می شود.حدادی اضافه کرد: در هفته فیلم و عکس سینمای جوان بروجرد فیلم های کوتاه منتخب کشوری جشنواره های سینمای کشور و فیلم های تولیدی دفتر سینمای جوان شهرستان اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: در بخش عکس نیز مسابقه عکاسی با موضوع آزاد برگزار می شود و به سه نفر برگزیده اول تا سوم جوایزی اهدا می شود.وی افزود: در بخش فیلم نیز به یک نفر برگزیده بخش نقد فیلم نیز جایزه ای اهدا می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان بروجرد گفت: عکاسان و فیلمسازان می توانند برای شرکت در مسابقات هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان تا ۱۵ آذر آثار خود را به آدرس cinemayejavan.۱@gmail.com ارسال کنند.حدادی افزود: در بخش عکس هر عکاس می تواند سه اثر برای شرکت در مسابقه با موضوع آزاد ارسال کند.

کد خبر 463856

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha