چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

همشهری امارات: هیچ معجزه‌ای اتفاق نیفتاد. داستان، همان طور خوانده شد که نوشته شده بود.

رافا بنیتز به مراتب باتجربه‌تر از روبرتو مانچینی بود و همین دلیل برای آنکه اینتر در برابر لیورپول زانو بزند کافی بود.
مانچو خیلی دوست داشت شکست 2 بر صفر رفت را جبران کند؛ اما ابزار لازم را در اختیار نداشت. حتی حضور 80 هزار تماشاگر مشتاق در ورزشگاه جوزپه مئاتزا هم نتوانست گرهی از کار اینتر باز کند و این گونه شد که نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هنوز 5 دقیقه هم از آغاز نیمه دوم نگذشته بود که نیکلا بوردیسو اخراج شد تا دنیا پیش چشم روبرتو مانچینی سیاه شود. این اخراج، وضعیت بد اینتر را بدتر کرد.

13 دقیقه پس از این اتفاق، اتفاق بدتری هم برای اینتر افتاد: گل فرناندو تورس. این بازیکن اسپانیایی با کنترل توپ در میان مدافعان حریف و چرخشی کامل، توپ را وارد دروازه اینتر کرد تا پاسخ اعتماد هموطن خود را داده باشد.

گل تورس، پاسخی به منتقدان رافائل بنیتز بود که او را به خریدی نامناسب از کشورش متهم می‌کردند؛ اما تورس گل زد تا همه چیز برای اینتر تمام شود.

حالا دیگر اینتر باید 4 گل می‌زد تا راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود و همه تماشاگران حاضر در ورزشگاه قدیمی منطقه سن‌سیرو در دل میلان می‌دانستند محال است چنین اتفاقی بیفتد و این اتفاق اصلا نیفتاد...

 اینتر حتی برای یک بار هم موفق به باز کردن دروازه لیورپول نشد تا هر دو تیم میلانی توسط تیم‌های انگلیسی و در خانه  خود حذف شوند.

این بازی به دلایل مختلف، همه را به یاد بازی رم و رئال انداخت. دیداری که رئال را در سانتیاگو برنابئو حذف کرد. آن دیدار هم 80 هزار تماشاگر داشت و در آن بازی هم میزبان حذف شد و نکته آخر اینکه میزبان آن بازی هم صدرنشین مطلق لیگ کشور خود بود. حالا اینتر هم مثل رئال مادرید تمام امید خود را به لیگ کشور خود بسته تا با قهرمانی در آن، تلخی حذف از لیگ قهرمانان در مرحله یک‌هشتم نهایی را کم کند.

مرحله یک‌چهارم نهایی

پس از حذف هشتمین تیم مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، همه چیز برای قرعه‌کشی مرحله بعد آماده شد. ساعت 30/16 جمعه، سالن فوتبال شهر نیون سوئیس، میزبان نمایندگان یوفا و تیم های شرکت‌کننده خواهد بود تا پس از قرعه‌کشی،‌ برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی تنظیم شود.

 بی‌تردید 4 تیم انگلیسی‌ در مراسم جمعه آرزو می‌کنند به هم برخورد نکنند. رقابت‌های مرحله یک‌‌چهارم نهایی 17 روز دیگر آغاز خواهد شد.

یک ساعت قبل از این مراسم هم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی جام یوفا در همین شهر برگزار خواهد شد.

گلزنان جام

در جدول گلزنان لیگ قهرمانان، فقط 3 گلزن برتر در لیگ باقی ماند‌ه‌اند و طبیعی است که یکی از آنها بهترین گلزن جام خواهد شد. مسی (بارسلونا) و کریستیانو رونالدو (منچستریونایتد) با 6 گل در صدر هستند و فعلا خطری آنها را تهدید نمی‌کند.

 البته در میان4 بازیکن بازیکن 5 گله جام، استیون جرارد (لیورپول) هنوز برای رسیدن به این دو نفر شانس دارد؛ ولی 3 نفر دیگر یعنی رائول (رئال مادرید)، فردریک کانوته (سه‌ویا) و زلاتان ایبراهیموویچ (اینتر) حذف شده‌اند

کد خبر 46382

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز