با هدف تحقق شعار «شهر انسان محور» در معابری که پیاده رو و محل عبور عابران پیاده مسدود شده، با استفاده از جداکننده های پلیمری و استوانه های ارتجاعی پیاده رو موقت ایجاد می شود.

پیاده رو

همشهری آنلاین- رابعه تیموری: معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار منطقه17 با اشاره به ابتکاری بودن این طرح گفت: «در بعضی از پیاده روهای منطقه، وجود املاک قدیمی یا اجرای عملیات ساخت و ساز املاک فرسوده بخش قابل توجهی از مسیر عابران پیاده را مسدودکرده است. در این معابر عابران برای رفت وآمد از خیابان استفاده می کنند که جانشان را به خطر می اندازد و سبب بی نظمی ترافیکی معابر می شود.»

«مهدی نوروزی» افزود: «در این محل ها با نصب جداکننده های پلیمری و استوانه های ارتجاعی، قسمتی از حاشیه خیابان به پیاده رو موقت تبدیل می شود.»

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه، این طرح به صورت نمونه درتقاطع خیابان های یافت آباد و شهید حاج ولی و خیابان شهیدان مقدم اجرا شده است.

 او توضیح داد: «در خیابان شهیدان مقدم، مسجدی قدیمی که در طرح نوسازی قرار گرفته قسمتی از پیاده رو را اشغال کرده و ساخت مجتمعی چند واحدی در تقاطع خیابان های یافت آباد و شهید حاج ولی، برای رفت و آمد عابران مشکل ایجاد کرده بود که با اجرای طرح شرایط رفت و آمد ایمن عابران فراهم شد.»

کد خبر 463694

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha