معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) از ارائه ۵۰ میلیون تومان تسهیلات به کارفرمایانی خبر داد که مددجویان این نهاد را استخدام کنند.  

کمیته امداد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حسین فتح‌آبادی معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) به تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد برای مددجویان تحت پوشش خود اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات و برنامه‌های ما در راستای اشتغال مددجویان، ارائه تسهیلات به کارفرمایان است.

وی ادامه داد: کارفرمایانی که نیروهای خود را از مددجویان کمیته امداد جذب کنند، به ازای هر نفر ۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت خواهند کرد. سقف این تسهیلات شامل استخدام ۵ مددجو می‌شود. البته اگر تعداد مددجویان استخدامی بیش از آن هم باشد، می‌توانیم تسهیلات ارائه کنیم، به شرط آن‌که آنها حداقل سه سال در کارگاه مشغول کار باشند.

فتح‌آبادی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۸ طرح را برای اشتغال مددجویان کمیته امداد در دست بررسی و تحقیق داریم که برنامه‌های لازم برای اجرایی شدن آنها در دست اجراست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: نیروی کار را ما به کارفرما معرفی می‌کنیم.

به گفته وی، تسهیلات از دو محل به کارفرمایان پرداخت می‌شود که از تبصره ۱۶ با کارمزد ۳ درصد و نیز سایر اعتبارات با کارمزد ۴ درصد است.

فتح‌آبادی از ارائه مشاوره شغلی به مددجویان خبر داد و افزود: اولویت با مددجویانی است که گواهی مهارت دارند. اگر مددجو گواهی مهارت نداشته باشد و در عین حال کارشناسان ما او را تایید کنند، معرفی‌نامه آنها برای اشتغال مددجو کافی است.

کد خبر 463688

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha