یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
۰ نفر

لرستان فرمانده انتظامی بروجرد از کشف ۲۰ هزار قرص غیرمجاز در بروجرد خبر داد.

دارو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی پورغلامحسین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پاسخ به مطالبات شهروندان، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی در سطح حوزه استحفاظی به مرحله اجرا در آمد. وی تصریح کرد: با تلاش مجدانه کارکنان و در راستای حمایت از تولیدات داخلی ۱۱ توپ پارچه خارجی، ۲۰ هزار قرص و ۲۰ کیلوگرم پودر غیرمجاز بدن‌سازی، هفت دستگاه لباس‌شویی، ۹ دستگاه ماشین ظرف‌شویی و سه دستگاه یخچال کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد خاطرنشان کرد: همچنین هفت دستگاه کولرگازی و سه عدد پنل مربوطه، ۹ دستگاه تلویزیون، سه دستگاه ماکروویو، ۱۰۴ دستگاه ماشین mozer، ۶۰ دستگاه اتوی برقی موی سر، هشت دستگاه سوپ‌خوری و هفت کیسه البسه کشف و ضبط شده است. پورغلامحسین اضافه کرد: ۱۲ دستگاه خودروی مرتبط که شامل پژو، سمند و کامیون بودند توقیف و ۱۳ نفر سرنشینان خودروهای موصوف نیز دستگیر شدند.

وی بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی اقلام مکشوفه را ۲۶۰ میلیون تومان ارزیابی کردند که مراتب به همراه متهمان و پرونده متشکله تحویل مراجع قضای شدند. فرمانده انتظامی بروجرد ادامه داد: در راستای پیشگیری از سرقت ۱۵ نفر از معتادان متجاهر و شش نفر از سارقان منزل، خودرو، ساختمان‌های نیمه‌کاره نیز دستگیر و سه خودروی سرقتی نیز کشف و جهت انتظام بخشی خودروها و موتورسواران ۱۷ دستگاه خودرو و ۱۳ موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کد خبر 463666

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha