نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: زنجانی‌ها منطقی‌ترین رفتار را در برابر دو نرخی شدن بنزین داشتند.

فتح‌الله حقیقی

به گزارش همشهری آنلاین فتح‌الله حقیقی در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران در مورد افزایش قیمت بنزین، اظهار کرد: افزایش بهای بنزین طبق تفاهم سران قوا انجام شده و همه باید مولفه‌های لازم برای اتحاد و انسجام کشور را رعایت کنند تا مشکلی پیش نیاید.

وی با اشاره به اینکه این موضوع مورد حمایت رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: نظر رهبری فصل‌الخطاب بوده و ما نیز سرباز دولت و نظام هستیم و باید همه فرمایشات ایشان را چراغ راه قرار دهیم.

استاندار زنجان با قدردانی از مردم زنجان در پرهیز از رفتارهای غیرمنطقی به خاطر دو نرخی شدن بنزین، بیان کرد: مردم با وجود نگرانی‌هایی که داشتند اما با حفظ آرامش، بهترین استان در برخورد با این موضوع بودند.

حقیقی با تأکید بر اینکه کسی حق افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش بهای بنزین را ندارد، ادامه داد: دستگاه‌های نظامی، انتظامی و قضایی باید با متخلفان برخورد قاطع داشته باشند تا فشاری بر مردم وارد نشود.

این مسئول یادآور شد: هفت کمیته برای مدیریت بازار تشکیل شده که یکی از این کمیته‌ها، کمیته تنظیم بازار است که روزانه تشکیل جلسه می‌دهد و کسی حق ندارد از بابت گرانی بنزین برای افزایش قیمت دیگر کالاها سوءاستفاده کند؛ چراکه عمدتا حمل و نقل کالاها با خودروهای گازوئیل‌سوز انجام می‌شود.

وی همچنین اظهار کرد: همه عواید این کار به حساب مردم واریز خواهد شد و در این راستا رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت را موظف به حضور در صدا و سیما و ارائه توضیحات در مورد عدم تاثیر افزایش قیمت بنزین در سایر کالاها کرده‌ایم.

حقیقی خاطرنشان کرد: آن دسته از افرادی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به باجه‌های پستی، کارت خود را دریافت کنند و تمهیدات لازم برای افرادی که کارت سوخت آن‌ها دارای مشکل است اندیشیده شده و جای نگرانی نیست؛ چرا که بنزین واریزی شش ماه زمان دارد.

کد خبر 463642

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha