عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به نقل از دبیر شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد اسناد و مدارک نقش منافقین و ضدانقلاب را در اغتشاش‌های دو روز گذشته ثابت می‌کند.

علی شمخانی

به گزارش همشهری آنلاین، احمد امیرآبادی فراهانی درباره طرح افزایش قیمت بنزین به خبرنگار مهر گفت: مجلس شورای اسلامی نسبت به نحوه و زمان اجرای تصمیم شورای هماهنگی مبنی بر افزایش قیمت بنزین اعتراض داشت.

وی با بیان اینکه دولت قبل از اجرای این تصمیم باید افکار عمومی را آماده و دلایل را تبیین می‌کرد، افزود: اولین دوره که هدفمندی یارانه‌ها اجرا شد، ماه‌ها قبل از اجرای تصمیم برای مردم علل اتخاذ چنین ساز و کاری تبیین شد و مردم آمادگی داشتند. در آن زمان همزمان قیمت آب، برق، گاز و گازوئیل هدفمند شد و پیش از اجرا، یارانه‌ها به حساب مردم واریز و مسدود شد. پس از اجرای قانون هدفمندی هم مبالغ یارانه‌ها قابل برداشت بود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی روش دولت را برای افزایش قیمت بنزین نادرست خواند و گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس مأمور شد بر کنترل بازار از سوی دولت نظارت کند و کمیسیون برنامه و بودجه مأموریت یافت نسبت به توزیع عادلانه و دقیق منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین به صورت یارانه نقدی به مردم نظارت داشته باشد.

امیرآبادی فراهانی درباره حضور و سخنان دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره اغتشاش‌های دو روز گذشته هم گفت: آقای علی شمخانی به اسنادی اشاره کرد که در دو روز اخیر گروه‌های سازماندهی‌شده از طرف منافقین و ضد انقلاب به مأموران انتظامی حمله کردند، بعضاً سلاح گرم داشتند و به بانک‌ها و اموال عمومی و خصوصی مردم آسیب رساندند.

کد خبر 463636

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha