رئیس مجلس از دولت خواست منابع حاصل از گران شدن قیمت بنزین را زودتر به حساب مردم واریز کند تا نشان دهد به عهد خود با مردم پای‌بند است.

علي لاريجاني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه امروز یکشنبه درباره افزایش قیمت بنزین گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس موظف شده جلسه‌هایی با ستاد تنظیم بازار، سازمان تعزیرات و قوه قضائیه برگزار کند تا مشکلات مردم حل شود. برای انجام اصلاحات و ساماندهی شرایط به آرامش نیاز داریم.

علی لاریجانی درباره نشست غیرعلنی امروز مجلس افزود: از ساعت هشت صبح یکشنبه در نشست غیرعلنی مباحثی درباره آنچه این روزها درباره یارانه‌ها مطرح است انجام شد و دبیر شورای عالی امنیت ملی هم در این جلسه گزارشی از وضعیت موجود در این زمینه ارائه کرد.

وی گفت: نمایندگان مردم هم نظرات خود را مطرح کردند. مهم این است که اولا دولت منابعی را که به عنوان مابه‌التفاوت در نظر گرفته شده در اسرع وقت به حساب مردم واریز کند تا نشان دهد پای عهد خود ایستاده است. کمیسیون مربوط در مجلس هم باید حتما این کار را پیگیری کند.

لاریجانی یادآور شد: نگرانی اصلی مردم این است که افزایش قیمت بنزین، تبعاتی در سایر قیمت‌ها داشته باشد. در همین زمینه کمیسیون اقتصادی مجلس موظف شد جلساتی با ستاد تنظیم بازار، سازمان تعزیرات و قوه قضائیه برگزار کند. در زمینه اصلاح روش هم مرکز پژوهش‌ها به همراه کمیسیون اقتصادی بررسی‌ها انجام خواهند داد تا برای برداشتن مشکلات مردم همداستان شویم.

رئیس مجلس تاکید کرد: حل مشکلات مردم دغدغه اصلی نمایندگان مجلس است که ان‌شاءالله در این باره در روزهای آینده بحث‌های بیشتری در کمیسیون‌ها مطرح و مشکلات مردم حل خواهد شد. در این فضا برای انجام اصلاحات و ساماندهی شرایط به آرامش نیاز داریم تا با اتخاذ مسیر درست تصمیم‌گیری کنیم.

کد خبر 463615

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha