زلاتان ابراهیموویچ طی روزهای آینده تیم جدید خود را انتخاب می‌کند اما خبرها حاکی از آن است که او خواهان دستمزد زیادی است.

ابراهیموویچ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، زلاتان ابراهیموویچ به زودی یک بازیکن آزاد خواهد شد چرا که قراردادش در پایان ماه دسامبر با باشگاه لس آنجلس گلکسی به پایان می رسد و خود او نیز طی روز های اخیر از تصمیم جدی اش مبنی بر خروج از لیگ حرفه ای امریکا پرده برداشته بود. میلان، بولونیا، رم و ناپولی باشگاه‌هایی هستند که به جذب این ستاره سوئدی علاقه نشان داده اند.

انتقال زلاتان به هر باشگاهی قطعا هزینه های گزافی برای آن تیم به همراه خواهد داشت. نشریه la Repubblica امروز در گزارشی مدعی شد که زلاتان برای حضور در هر تیمی دستمزد ماهانه یک میلیون یورو و برای مدت ۶ ماه تقاضا می کند.

میلان بیشترین ارتباط و مذاکره را با مهاجم سابق خود داشته است. آن ها امیدوار هستند که زلاتان درخواست خود را به قرارداد شش ماهه و با ارزش ۴ میلیون یورو کاهش دهد؛ پیشنهادی که احتمالا مورد قبول زلاتان نیز واقع خواهد شد چرا که به نظر می رسد خود این بازیکن ۳۸ ساله نیز علاقه زیادی برای پیوستن به میلان داشته باشد. زلاتان ابراهیموویچ بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ در میلان حضور داشت و موفق شد در این مدت ۵۶ گل برای روسونری به ثمر برساند.

کد خبر 463535

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha