شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
۰ نفر

اداره‌کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز شنبه ۲۵ آبان ماه با کاهش قابل ملاحظه دما، شاهد استقرار توده هوای سرد تا چهارشنبه بر روی استان خواهیم بود که موجب یخبندان سطح زمین به ویژه در شب‌ها خواهد شد.

برف، تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، امروز شنبه ۲۵ آبان ماه با فعالیت سامانه بارشی که به استان تهران نفوذ کرده است شاهد آسمانی ابری همراه با بارش برف و باران و در بعضی ساعات مه و محدودیت دید خواهیم بود؛ از فردا تا سه‌شنبه به تناوب آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران یا برف و گاهی مه‌آلود با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی این مدت به سبب کاهش دید، بارندگی و لغزندگی معابر، تردد با کندی همراه است و در ارتفاعات در بعضی ساعات بارش برف با کولاک و محدودیت دید افقی و عمودی همراه که نیاز به اقدامات پیشگیرانه و پرهیز از سفرهای غیرضروری شهری و بین شهری است.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه (۳ و ۱- )، یکشنبه (۴ و ۰)، دوشنبه (۴ و۱-)، سه شنبه (۶ و ۲-) و چهارشنبه (۹و ۱-) درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۱۷ درجه و فیروزکوه- امین‌آباد با منفی ۱۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کد خبر 463526
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha