نبرد بالانشین‌های جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال در هفته پنجم با برتری قاطعانه ورامینی‌ها در خانه به پایان رسید تا قهرمان فصل گذشته مسابقات، حالا بی دردسر صدرنشین لیگ باشد.

واليبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، گزارش بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

  • شهرداری ورامین ۳ – شهرداری گنبد صفر

دو تیم بدون باخت لیگ برتر در سالن شهید گل‌عباسی ورامین رو در روی یکدیگر قرار گرفتند تا بعد از گذشت ۴ هفته از مسابقات، یکی از تیم‌ها اولین شکست فصل را تجربه کند. ورامینی‌ها در این دیدار با حمایت تماشاگران خود توانستند به بردهای خود ادامه دهند و شروع مقتدرانه خود در ست اول را با پیروزی در ست‌های دوم و سوم ادامه دادند تا به این ترتیب با برد سه بر صفر برابر گنبدی‌ها، شاگردان محمد عمده غیاثی حالا مقتدرانه بر صدر جدول تکیه بزنند.

  • پیام خراسان صفر – کاله مازندران ۳

پیام خراسان بعد از یک برد خارج از خانه، این بار در مشهد به مصاف تیمی رفت که در خارج از خانه نتایج خوبی کسب نکرده بود و هفته گذشته نیز در خانه یک شکست را متحمل شده بود. با این حال در نبرد شاگردان خداوردی و عطایی، تیم مهمان توانست روز خوبی را سپری کند و با نمایشی کم اشتباه به پیروزی برسد. آملی‌ها در هفته پنجم و در مشهد در سه ست متوالی پیام را شکست دادند تا اولین برد خارج از خانه و سومین برد فصل خود را جشن بگیرند.

  • شهروند اراک صفر – سایپا تهران ۳

حتی یک دیدار خانگی نیز نتوانست به تیم شهروند کمک کند تا اولین برد فصل خود را جشن بگیرد و تیم ناصر شهنازی بعد از شکست هفته گذشته، با یک برد به موقع توانست دوباره چهره یک تیم قدرتمند را بگیرد.

سایپا برابر تیم قعرنشین لیگ کار سختی نداشت و با یک شروع خوب توانست در ست اول به برد برسد و در ادامه نیز با برتری در ست‌های دوم و سوم، پیروزی سه بر صفر خارج از خانه را جشن گرفت تا سومین برد فصل برای تیم سایپا ثبت شود و البته شهروند اراک به قعرنشینی خود ادامه دهد.

  • شهداب یزد صفر – راه‌یاب ملل مریوان ۳

مریوانی‌ها توانستند با یک برد باارزش خارج از خانه در چهارمین دیدار خود، اولین برد فصل را کسب کنند و از انتهای جدول فاصله بگیرند. شاگردان آرش صادقیانی در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتند و با ارائه یک بازی برتر نسبت به میزبان یزدی خود که هفته گذشته استراحت کرده بود، به پیروزی رسیدند.

  • سپاهان اصفهان ۳ – خاتم اردکان یک

روزهای موفق رحمان محمدی‌راد و سپاهان ادامه دارد و زردپوشان اصفهانی توانستند چهارمین برد لیگ برتری خود را کسب کنند. سپاهانی‌ها در این دیدار برنده ست اول مسابقه بودند، اما تیم خاتم در ست دوم نمایش بهتری داشت و توانست با پیروزی در این ست، بازی را به تساوی بکشاند.

تقابل شاگردان رحمان محمدی‌راد و مسعود آرمات اما در ادامه به سود میزبان ادامه پیدا کرد تا سپاهانی‌ها با پیروزی در ست‌های سوم و چهارم، پیروزی سه بر یک خود در لیگ را ثبت کنند و به رده دوم جدول رده‌بندی برسند.

  • پیکان تهران ۳ – فولاد سیرجان ایرانیان یک

تیم پیکان در خانه و در دیداری سخت و جذاب برابر فولاد سیرجان ایرانیان به سومین برد فصل دست پیدا کرد. شاگردان محمد ترکاشوند که در سالن خانه والیبال برابر تیم محمدرضا دامغانی قرار گرفته بودند، ست اول را با پیروزی سپری کردند و در ست دوم نیز برنده مسابقه بودند، اما در ست سوم روند بازی تغییر کرد. مهمان سیرجانی ست سوم را به زحمت و با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به سود خود به پایان رساند تا این مسابقه در ست چهارم ادامه پیدا کند.

پیکان در ست چهارم اما دوباره به روند خوب خود بازگشت و توانست اختلاف امتیازی قابل قبولی ایجاد کند تا با پیروزی در این ست پیروز مسابقه باشد.

*در این هفته تیم شهرداری ارومیه استراحت داشت.

کد خبر 463469

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha