نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس از اختصاص ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح گازرسانی بخش کوهستانی بلده خبرداد و گفت؛ این طرح از منطقه ونوش اجرا و تا در بخش اجرا می‌شود.

گازرسانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علی اسماعیلی، شامگاه جمعه در جمع نوری‌های مقیم آمل اظهار داشت: در شرایط اقتصادی بسیار سختی پیش می‌رویم و در کمیسیون اقتصادی مجلس تلاش ما رفع مشکلات است.

نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جامعه ما عدالت کمتر دیده می‌شود، افزود: عدالت در جامعه مظلوم واقع شده و کمتر دیده می‌شود و به نوعی مردم تنها واژه عدالت را می‌بینند اما در این شرایط مردم حاضر به تحمل سختی هستند تا عدالت برقرار شود.

اسماعیلی با اشاره به ایجاد تفکر جهادی در بین مدیران حوزه انتخابیه، افزود: تفکر مدیریت جهادی که حلقه بوده را در دو شهرستان نور و محمودآباد پیاده کردیم، ما مدیران خدمتگزار و مردم ولی نعمت ما هستند.

وی با بیان اینکه از ۹۵ روستای شهرستان محمودآباد، ۸۵ روستا دارای دهیاری هستند که طرح هادی روستایی اجرا شد، افزود: در شهرستان نور ۲۲۰ روستا داریم که ۱۸۰ روستا دارای دهیاری هستند و در ۷۰ روستا طرح هادی اجرا شد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه توانمند سازی و اقتصاد فعال در روستاها منجر به کاهش مهاجرت از روستا به شهر و حتی برعکس خواهد شد، گفت: روستاها در حال تولید و کشاورزی هستند و مازاد درآمد خود را به شهر تزریق می‌کنند.

وی از اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به بخش کوهستانی بلده خبرداد و افزود؛  طرح گاز رسانی به بخش بلده از منطقه ونوش آغاز و به بلده متصل خواهد شد و همچنین برای توسعه زیر ساخت فناوری اطلاعات در بلده ۱۲۰ کیلومتر فیبرنوری در حال اجرا است.

اسماعیلی از اجرای آسفالت ۳۳۰ کیلومتر راه روستایی در شهرهای نور و محمودآباد خبرداد و افزود: کمتر روستایی در این دو شهرستان وجود دارد که آسفالت نشده باشد و همچنین چندین طرح زیرساخت درمان در موضوع ساختمان اجرا شد که تا طی ۳۰ سال  کمبود زیرساخت درمانی نخواهیم داشت و باید به دنبال تجهیزات درمان باشیم.

وی با بیان اینکه انتقال آب شرب دابوی شمالی در بخش سرخ‌رود در دهه فجر افتتاح می‌شود و از این مهم ۱۶ هزار مشترک بهره مند خواهند شد، ادامه داد: پروژه سد لاستیکی سرخ رود با پیش رفت فیزیکی ۵۵ درصدی در حال اجرا می‌باشد که با تکمیل این طرح هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی محمود آباد آبیاری خواهند شد.

اسماعیلی اظهار کرد؛ محور چمستان - آمل که همه ساله شاهد حوادث ناگواری بودیم، از ۷ پل موجود ۵ پل اجرا شد و در لاین شمال ۱۳ کیلومتر دوبانده شد و لاین جنوبی نیز در حال اجرا است.

کد خبر 463412
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha