رئیس هیأت ووشوی استان زنجان گفت: در مسابقات ووشوی بزرگسالان کشور، تیم استان با کسب پنج مدال طلا و یک برنز در جایگاه نخست ایستاد.

ووشو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رامین موحدنیا امروز در زنجان اظهار کرد: ووشوکاران زنجانی در مسابقات بزرگسالان کشور نتایج خوبی کسب کردند.

رئیس هیأت ووشوی استان زنجان با بیان اینکه در بخش ساندا، افشین سلیمی مدال طلا را کسب کرده است، بیان کرد: در بخش تالو سید محمد حسینی در فرم‌های «چانگ چوان»، «دائو شو» و «گوئن شو» سه مدال طلا، تیم سه نفره «دوئلین» با ترکیب داود بهرامخانی، رسول محمدلو و فرهاد احمدی یک مدال طلا و توحید هدایت‌پور در فرم «چیانگ شو» یک مدال برنز را کسب کرد.

وی افزود: همچنین هادی محمدی دو مدال برنز و مجید حسنلو یک مدال برنز به عنوان ترانسفرهای زنجان برای استان‌های خراسان جنوبی و البرز کسب کردند.

موحدنیا با بیان اینکه هدایت تیم‌ ووشوی زنجان را در بخش تالو هادی اسلامی و در بخش ساندا محسن بابایی و امیر اسماعیلی بر عهده داشتند و محمد مهدی اسکندری سرپرستی تیم پر افتخار زنجان را بر عهده داشت، اضافه کرد: غفار امانی مربی قهرمان‌پرور استان زنجان در این مسابقات داور بود.  

رئیس هیأت ووشوی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع استان زنجان با کسب پنج مدال طلا و یک برنز با اقتدار، قهرمان مسابقات بزرگسالان کشور در البرز شد، خاطر نشان کرد: مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش مردان از روز چهارشنبه به میزبانی البرز آغاز شد و روز جمعه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه در مسابقات بزرگسالان کشور ۴۰۵ ووشوکار در قالب ۳۵ تیم از استان‌های سراسر کشور در مسابقات قهرمانی حضور داشتند، گفت: در مسابقات بزرگسالان کشور، استان زنجان در جایگاه نخست ایستاد، تیم تهران الف به نایب قهرمانی رسید و تیم فارس به مقام سوم دست یافت.

موحدنیا با بیان اینکه تیم ملی ووشوی ایران، سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا در هند را پیش رو دارد، بیان کرد: نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نخست اردوی تیم ملی بزرگسالان را کسب کردند.

کد خبر 463402

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha