چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
۰ نفر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: از ۱۵ هزار و ۶۰۰ خانواری که در استان هرمزگان فاقد مسکن هستند دو هزار و ۳۰۰ خانوار در شرایط حاد قرار دارند.

هرمزگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، رضا اللهیاری در آئین واگذاری ۱۴۰ واحد مسکونی به ایتام و نیازمندان و آغاز ساخت ۱۲۰ واحد مسکن ایتام و نیازمندان تامین مسکن نیازمندان را یک خدمت ماندگار دانست و اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم به کمک خیرین بخشی از مشکلات خانواده‌های ایاتان و نیازمند حل شود.

وی با ذکر این نکته که که از سال ۹۵ تا کنون چهار هزار و ۳۳ واحد مسکونی برای ایتام و نیازمندان هرمزگان احداث شده است، عنوان کرد: بیش از شش هزار مورد خدمات مسکن در قالب تعمیرات و دیگر بخش‌ها به افراد تحت پوشش ارائه شده است.اللهیاری ابراز داشت: از ۱۵ هزار و ۶۰۰ خانواری که در استان هرمزگان فاقد مسکن هستند دو هزار و ۳۰۰ خانوار در شرایط حاد قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان عمده مشکلات تامین مسکن را مربوط به شهرها بزرگ مانند بندرعباس برشمرد و تصریح کرد: در شهرهای بزرگ که تامین زمین دشوار است با مشکلاتی روبرو هستیم اما در روستاها با همکاری و همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مشارکت خیرین توانسته ایم مشکلات را به حداقل برسانیم و در ادامه مشکلات مسکن دو هزار و ۳۰۰ خانواری که در شرایط حاد قرار دارند را حل کنیم.

وی بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی(ع) در سه سال گذشته حدود هفت میلیارد تومان را برای تامین مسکن ایتام و نیازمندان هزینه کرده است.اللهیاری خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که مشکل مسکن ایتام و نیازمندان در روستاها را در پایان سال به صفر برسانیم.

کد خبر 463136

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha