چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
۰ نفر

طرح بهره برداری از منابع آب نامتعارف در آبیاری فضاهای سبز شهری با هدف ارتقای مدیریت و کاهش برداشت از آب های زیرزمینی اجرا می شود.

فضای سبز

طرح بهره برداری از منابع آب نامتعارف در آبیاری فضاهای سبز شهری با هدف ارتقای مدیریت و کاهش برداشت از آب های زیرزمینی اجرایی می شود.

همشهری آنلاین- مهین قاسمخانی: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه 20 با اعلام این خبر گفت: «طرح بهره برداری از منابع آب های نامتعارف از جمله آب باران و پساب ها برای آبیاری فضاهای سبز شهری از سوی اداره محیط زیست این منطقه در دست بررسی است.»

«رضا معلم» افزود: «با توجه به اهمیت حفظ منابع زیرزمینی آب، تعدادی از پروژه های این منطقه امسال و سال آینده با هدف بهینه سازی مصرف آب و استفاده مجدد از پساب و آب های روان اجرایی خواهد شد.»

او با اشاره به توسعه سامانه های آبیاری نوین در فضاهای سبز شهری گفت: «هدف از این کار صرفه جویی در مصرف آب و افزایش بهره وری آبیاری در منطقه20 است. پیش تر هم سامانه های آبیاری فضاهای سبز شهری منطقه20 با اجرای آبیاری تحت فشار و قطره ای در پیرامون بزرگراه ها، عرصه های جنگلکاری و بوستان های این منطقه توسعه یافته است.»

کد خبر 463084

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha