استاندار ایلام گفت: تمامی مدران اجرایی در هر سطحی موظفند پاسخ درخواست های ارباب رجوع را حداکثر تا ۴۸ ساعت بدهند.

قاسم سلیمانی دشتکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای معاونان بر اجرای مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی در ایلام تاکید کرد و اظهار داشت: اربعین ۹۸ دیدگاه ها را نسبت به ایلام بیش از پیش تقویت کرد، اربعین افتخار بزرگی برای نظام، ایلام و دست اندرکاران این کنگره بزرگ بود.

وی افزود: در بحث مناطق مرزی نباید قصه یارانه ها تکرار شود بلکه باید توجه بیشتر خود را بر زیرساخت ها، بهداشت و راه این مناطق معطوف کنیم.  

استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران و مجموعه افراد دست اندرکار مدافع استان باشند، به دنبال جذب منافع و افزایش درآمد استان باشیم و نباید با ارائه آمار ضعیف منافع استان را از بین ببریم.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: تا آنجا که می توانیم نباید درآمد استان را کم کنیم بلکه برعکس همه باید در مسیر افزایش درآمد تلاش کنیم زیرا فلسفه وجودی همه ما مسئولان خدمت و پاسخگویی به مردم است.

وی مطالبات مردم را یک حقیقت انکار ناپذیر دانست و یادآور شد:  این کمال بی تدبیری یک مدیر است که مطالبات مردم را بی پاسخ بگذارد، مدیران در هر شرایطی باید پاسخگوی مردم باشند و با مدیرانی که خواست و مطالبات مردمی را بی پاسخ می گذارند، برخورد می شود.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: معاونان استاندار، فرمانداران، مدیران کل، بخشداران و معاونین و مدیران ستادی موظف هستند حداکثر ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت جواب ارباب رجوع را بدهند.  

استاندار ایلام بخشنامه حقوق  شهروندی و تاکید بر اجرای آنرا از افتخارات دولت تدبیر و امید دانست و گفت: دستورالعمل حقوق شهروندی را همه باید اجرا کنند، اگر کسی نمی تواند استعفا بدهد.

وی همچنین به انتخابات اسفند مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: هر کسی به هر نحوی در انتخابات مسئولیتی دارد هرگونه اظهار نظر طرفداری بر له یا علیه کاندید نمی تواند داشته باشد و ممنوع است.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: مسئولان مواظب باشند نهایت بی طرفی و قانون مداری را در انتخابات داشته و آنهایی که مسئولیت انتخاباتی ندارند می توانند خارج از ساعات اداری و آن هم بدون استفاده از بودجه و امکانات دولتی و بدون استفاده از عنوان مسئولیت خود فعالیت داشته باشند.

وی بر مشارکت بالای مردم در انتخابات اسفند تاکید کرد و افزود: همه باید در جهت بالارفتن مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم و در حین انتخابات تغییر غیر ضروری نباید انجام شود.

کد خبر 463025

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha