معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: با توجه به میزبانی مردم شهرستان مهران از زائران اربعین حسینی و به منظور تقدیر از خدمت رسانی مردم این شهرستان، رهبر معظم انقلاب از مردم این شهرستان تقدیر می کند.

رهبری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حشمت الله رستمی شامگاه سهشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین منظور پنج هزار بسته فرهنگی اهدایی رهبر معظم انقلاب بین مردم این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: این بستههای فرهنگی توسط ۱۲۰ نفر از روحانیان در قالب گروه‌های سه نفره طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از طریق مراجعه به درب منازل مردم این شهرستان  توزیع می شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر بسته های فرهنگی، تقدیر نامهای به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به منظور پاسداشت خدمات مردم مهران در ایام اربعین به مردم اهدا می شود تا سال‌های آینده نیز شاهد خدمات‌رسانی مردم این منطقه به زائران اربعین حسینی باشیم.

به گفته معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام، این اقدام به همت سازمان تبلیغات اسلامی کشور و اداره کل تبلیغات اسلامی استان  ایلام انجام و برای توزیع این بسته ها هماهنگی های لازم با مسوولان و دستگاه های مختلف انجام شده است.

شهرستان مرزی مهران واقع در ۸۵کیلومتری مرکز استان یکی از مهمترین کانون‌های مهم تردد زایران محسوب می شود.

در طول ایام اربعین امسال شش میلیون تردد در مرز مهران به ثبت رسیده است.

کد خبر 463023

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ایلام

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha