چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
۰ نفر

جان لجند، خواننده ۴۰ ساله آمریکایی و داور رقابت خوانندگی «وُیس» از سوی مجله پیپل به عنوان جذاب‌ترین مرد جهان در سال ۲۰۱۹ برگزیده و معرفی شد.

جان لجند خواننده آمريكايي

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین به نقل از سی‌ان‌ان، لجند سومین داور ویس پس از آدام لوین در ۲۰۱۳ و بلیک شلتن در ۲۰۱۷ است که عنوان جذاب‌ترین مرد زنده جهان را از آن خود می‌کند. ضمن اینکه او نخستین موسیقیدانی است که از ۱۹۸۵ و آغاز انتخاب جذاب‌ترین مرد جهان از سوی نشریه پیپل به این عنوان برگزیده می‌شود. سال گذشته ادریس البا، بازیگر رنگین‌پوست بریتانیایی جذاب‌ترین مرد دنیا بود.

لجند از جوان‌ترین چهره‌هایی است که موفق شده چهار جایزه معتبر امی، گرمی، اسکار و تونی را به دست آورد و البته نخستین مرد آفریقایی-آمریکایی برنده این جوایز است. تنها ۱۴ چهره دیگر موفق به بردن جوایز امی، گرمی، اسکار و تونی موسوم به EGOT شده‌اند که از آن جمله می‌توان به اودری هپبرن، مل بروکس و ووپی گلدبرگ اشاره کرد. او ۱۰ جایزه امی در کارنامه دارد که معادل اسکار در دنیای موسیقی است.

دیوید بکام و دوین جانسن ملقب به راک از دیگر چهره‌های سرشناس دنیا هستند که پیش‌تر جذاب‌ترین مرد زنده جهان لقب گرفته‌اند. خبر برگزیده شدن لجند در برنامه روز سه‌شنبه ویس از سوی شلتن اعلام شد که خودش دو سال پیش این عنوان را از آن خود کرده بود.

کد خبر 462975

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha