اعضای فدراسیون پزشکی ورزشی امروز ۲۱ آبان ماه با حضور در بیمارستان رفیده تهران بر بالین «میثم زارع» کشتی گیر جوان و دارنده مدال‌های برنز نوجوانان جهان و نقره نوجوانان آسیا ۲۰۱۷ حاضر شدند.

میثم زارع

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، زارع چندی پیش در کرمانشاه و در مسیر بازگشت به منزل  بر اثر واژگونی وسیله نقلیه‌اش دچار ضایعه نخاعی شده است، با هماهنگی «غلامرضا نوروزی» رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، هیات پزشکی ورزشی استان و ادراه ورزش و جوانان وی را برای ادامه درمان به بیمارستان توانبخشی رفیده تهران انتقال دادند.

نوروزی گفت: استانداری کرمانشاه نیز قرار است مساعدت لازم را برای ادامه درمان این کشتی گیر انجام دهد.

وی افزود: زارع که بلافاصله دربیمارستان طالقانی کرمانشاه بستری می شود، به گفته پزشکان این بیمارستان از ناحیه مهره های ۵ و ۶ گردن دچار شکستگی شده  و مورد عمل جراحی قرار گرفته است. اکنون همکاران مادر بیمارستان توانبخشی رفیده تهران در حال بررسی وضعیت و ادامه درمان او هستند.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در حالی که درمان زخم بستر زارع آغاز شده است، ادامه درمان در مرحله ارزیابی قرار دارد و قرار است در مرحله نخست به مدت سه هفته در این بیمارستان بستری باشد و احتمال دارد سه دوره ۲۱ روزه نیاز به فیزیوتراپی در این مرکز داشته باشد.

نوروزی افزود:  فدراسیون پزشکی ورزشی مثل همیشه در کنار ورزشکاران کشورمان است و در چارچوب قوانین و مقررات از هیچ کمکی در جهت درمان ورزشکاران از جمله زارع کوتاهی نخواهیم کرد.

چند تن از پیشکسوتان کشتی نظیر رسول خادم، حسن رحیمی، مصطفی علیزاده به همراه جعفر دلیری و دبیر هیات کشتی کرمانشاه با حضور در روستای طاهرآباد کنگاور از این ملی پوش کشتی ایران عیادت کردند.

با توجه به اینکه خانواده این کشتی گیر جوان شرایط مالی مساعدی ندارند، پیشکسوتان کشتی برای کمک رسانی به او دست به دست هم دادند و از روز گذشته کمپین هایی تشکیل شده تا برای درمان میثم زارع مبلغی جمع آوری شود.

کد خبر 462936

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha