معاون فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه شهرستان صومعه‌سرا در جذب تسهیلات اشتغالزایی رتبه نخست استان گیلان را کسب کرده است، گفت: بانک‌ها در وصول مطالبات نیز باید عملکرد خوبی داشته باشند.

تسهیلات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، داود توفیقی در جلسه شورای بانک‌ها که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان صومعه‌سرا در جذب تسهیلات اشتغالزایی رتبه نخست استان گیلان را کسب کرده است، گفت: این اعتبارات بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال است که در قالب مشاغل خانگی، بوم‌گردی و اشتغال جوانان جذب شد.

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها در وصول مطالبات نیز باید عملکرد خوبی داشته باشند، اظهار کرد: این تسهیلات به عنوان منابع ملی متعلق به همه مردم است و با وصول آن، به افرادی که نیازمند تسهیلات هستند مشارکت داده می‌شود.

معاون فرماندار صومعه‌سرا در ادامه تکریم ارباب رجوع را امری مهم در بانک‌ها برشمرد و تاکید کرد: این موضوع باید از سوی روسای بانک‌ها به کارمندان ابلاغ شود.  

وی اضافه کرد: وقتی مردم را به سوی خدمات الکترونیکی هدایت می‌کنیم باید همه بسترهای لازم درخصوص این خدمات فراهم باشد تا مردم مجبور نشوند برای یک خدمت خیلی کوچک به بانک مراجعه کنند.

وی ایجاد امنیت برای شهروندان را امری مهم برشمرد و تاکید کرد: در راستای کاهش آسیب‌ها و سوءاستفاده افراد سودجو، همه بانک‌ها موظف به نصب دوربین مداربسته و چک کردن آن در طول ۲۴ ساعت هستند که در صورت بروز حادثه سریعا به مسئولان انتظامی و امنیتی گزارش داده شود.

توفیقی، پیوستن به شبکه دولت الکترونیک در راستای حذف کاغذ و حفاظت محیط زیست را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: خیلی از دستگاه‌ها به این شبکه متصل هستند که انتظار داریم اگر بانک‌ها هنوز متصل نشده‌اند با مکاتبه لازم با سرپرستی استان، به این شبکه بپیوندند.

وی همچنین با اعلام آمادگی شهرستان صومعه‌سرا جهت برگزاری انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، خاطرنشان کرد: همه تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده و همه ادارات و سازمان‌ها همکاری لازم را دارند لذا از همه بانک‌ها انتظار داریم در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 462918
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha