فرماندار شهرکرد با اشاره به نظارت کامل بر فعالیت نانوایی‌ها در طول سال از سوی فرمانداری‌ها، گفت: سهمیه آرد نانوایی‌های این شهرستان بازنگری خواهد شد.

نانوایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالعلی ارژنگ روز سه‌شنبه در ستاد تنظیم بازار و هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان شهرکرد تأکید کرد: سهمیه آرد واحدهای نانوایی باید براساس نیاز واقعی هر واحد توزیع شود.

وی افزود: بازنگری در سهمیه آرد واحدهای نانوایی شهرستان شهرکرد براساس نیاز واقعی هر واحد از قاچاق آرد جلوگیری می‌کند و کیفیت نان تولیدی را رونق می‌دهد.

ارژنگ تصریح کرد: برای افزایش نظارت‌ها و جلوگیری از کم‌فروشی یا گران‌فروشی گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی به خصوص نانوایان شدیدتر می‌شود.

وی یادآور شد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه واحدهای نانوایی با هدف ارتقای بهداشت و کیفیت نان اقدام لازم را در دستورکار قرار دهد.

به گزارش ایرنا، از مجموع افزون‌بر ۸۰۰ نانوایی فعال در چهارمحال و بختیاری حدود ۳۰۰ نانوایی در شهرستان شهرکرد خدمات‌رسانی می کند.

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم‌فروشی، گران‌فروشی، رعایت نکردن ساعت‌کاری، عرضه خارج از شبکه و جابجایی مشکوک آرد از طریق تلفن ۱۲۴ را گزارش دهند.

کد خبر 462916

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha