مریم قاسمی- با اجرای عملیات عمرانی لوله گذاری (لوله ۵۰۰ میلی متری) به طول ۶متر در زیرگذر نعمت آباد، معضل آبگرفتگی و ترافیک ناشی از انباشت آب های روان در یکی از معابر پررفت و آمد و اصلی منطقه۱۸ از بین رفت.

شهرداری

«امیر محمدی» شهردار ناحیه۲ منطقه۱۸ با اعلام این خبر گفت: «در زمان بارش نزولات آسمانی و جمع شدن آب های سطحی در زیرگذر نعمت آباد، رانندگان عبوری با دردسرهای زیادی رو به رو بودند و کندی حرکت خودروها منجر به ترافیک و راهبندان بلندمدت در محل می شد. حجم انباشت آب در این زیرگذر چنان بود که گاهی منجر به ورود آب به داخل موتور و خاموش شدن خودروهای در حال حرکت می شد که این مسئله خطراتی به دنبال داشت.»
 

وی با بیان اینکه زیرگذر نعمت آباد یکی از شریان های اصلی منطقه۱۸ محسوب می شود که درصد بالایی از شهروندان مناطق ۱۷، ۱۸ و ۱۹ از آن تردد می کنند افزود: «در زمان بارش باران زیرگذر نعمت آباد وضعیت نامناسبی پیدا می کرد، بنابراین برای رفع خطرات احتمالی و جلوگیری از راهبندان و شلوغی معبر مجبور بودیم از عوامل اجرایی ارگان هایی مانند آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، مدیریت ستاد بحران و پدافند غیرعامل منطقه۱۸ کمک بگیریم تا میزان خسارت های مالی و جانی به حداقل برسد. در این عملیات چندساعته مجبور بودیم با کفکش ها و ادوات ویژه آب های انباشت شده را از محل تخلیه کنیم که گاهی ۳ تا ۴ ساعت به طول می انجامید. اما اکنون این زیرگذر با اجرای عملیات لوله گذاری فاضلاب کاملاً ایمن شده و تردد در آن با آرامش و امنیت انجام می شود.»

کد خبر 462906

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha