دانشجوی مبتکر دانشگاه صنعتی شاهرود با درخشش در جشنواره بین المللی مخترعین بیکسپو ۲۰۱۹ مدال طلای بخش تکنولوژی‌های آینده این جشنواره را از آن خود کرد.

علیرضا هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا هاشمی دانشجو ترم سه رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شاهرود توانست مدال طلا بخش تکنولوژی‌های آینده جشنواره بین‌المللی مخترعین بیکسپو ۲۰۱۹ که یک فستیوال علمی معتبر در زمینه انرژی های پاک، الکترونیک و برق قدرت است را کسب کرد.

این دانشجوی مهندسی برق دانشگاه صنعتی شاهرود علاوه بر پذیرش در دو مرحله مقدماتی و نهایی با دعوت فدراسیون جهانی مخترعین و شرکت کپکو کره جنوبی از ۱۵ لغایت  ۱۷ آبان ماه سال جاری در فستیوال بین المللی اختراعات bixpo۲۰۱۹ حضور یافت.

علیرضا هاشمی با اختراعی در زمینه برق و الکترونیک و با عنوان کلاه ایمنی هوشمند معدنچیان بعد از داوری و پس از تایید در مرحله ی پذیرش اولیه، به فینال این مسابقات راه یافته و موفق به کسب مدال طلا شد.

این دانشجوی کارآفرین پیش از این نیز جایزه ویژه انجمن مخترعین جوانان کشور مصر و جایزه ویژه اختراعات بریتیش را از آن خود کرده است.

کسب مدال نقره در المپیاد بین المللی مخترعین کشور کره جنوبی در۲۰۱۸، دریافت جایزه ی ویژه فدراسیون مخترعین ایران در کشورکره ی جنوبی۲۰۱۸، کسب مقام برتر اختراعات جشنواره ی ملی ابن سینا۱۳۹۷، کسب مدال نقره جشنواره ی مخترعین کشور تایلند ۲۰۱۹، کسب دیپلم افتخاری اختراعات دانشگاه فنی روسیه ۲۰۱۹، دعوت به فینال جشنواره ی اختراعات کشور کره ی جنوبی (گوانگجو) ۲۰۱۹ و از دیگر دستاوردهای علمی این دانشجوی مبتکر دانشگاه صنعتی شاهرود است.

کد خبر 462892
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha