مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
۰ نفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ثبات در مدیریت شهری گره‌گشای مشکلات و زمینه‌ساز توسعه شهری است.

منوچهر فخری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، منوچهر فخری در نشست سازمان همیاری‌ها و شهرداران استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: ثبات در مدیریت شهری مشکلات را حل می‌کند و باید با انتصاب افراد کاردان این رویه را تقویت کرد.

وی ادامه داد: در شهرداری‌ها باید سامانه ارزیابی مدون شکل گیرد و معرفی شهردار نمونه با تعریف شاخص‌ها و انتخاب براساس معیارها در دستور کار است.

فخری بیان کرد: شهرداران با شناسایی نقاط شهری که در بارندگی‌های اخیر و ابتدای سال دچار بحران شده نسبت به رفع نقص اقدام کنند تا  با تکرار بارندگی بحران‌های گذشته تکرار نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه برخی شهرهای استان با کمترین بارندگی دچار آبگرفتگی می‌شود، تصریح کرد: شهرداران نسبت به شناسایی و رفع ایرادهای فنی معبرها اقدام کنند.

فخری با بیان اینکه شهردار موفق باید بتواند با هنرمندی تمام عناصر متضاد و متفاوت را در کنار هم قرار داده و یک اثر ماندگار در زمان مدیریت خود بر جا بگذارد، خاطرنشان کرد: مدیریت شهرداری‌ها به خاطر ارتباط مستقیم با مردم ملموس و ماندگار است.

نشست سازمان همیاری‌ها و شهرداران استان سمنان با حضور شهرداران سراسر استان و به ریاست علیرضا آشناگر استاندار سمنان برگزار شد و شهرداران درباره برخی مشکلات شهری با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبر 462885

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha