مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

مسئول واحد مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی دادگستری همدان گفت: پیشگیری از جرایم زیست محیطی با تقویت گشت‌های نظارتی و پیگیری گزارشات مردمی ثبت شده در سامانه‌ «سجام» دنبال می شود.

همدان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان، محمد حیدری مهاجران اظهار داشت: با توجه به بند ۵ اصل ۱۵۶ قانون اساسی که موضوع پیشگیری از وقوع جرم مطرح شده است، بر همین مبنا یکی از برنامه‌های این معاونت به لحاظ اهمیت خاص آن رصد، بررسی و پیشگیری از جرایم زیست محیطی‌ است.

حیدری مهاجران در این خصوص عنوان کرد: افراد سودجو با سوء استفاده از خلاء‌های نظارتی اقدام به رهاسازی پسماندهای صنعتی و ساختمانی در محیط زیست، آلوده‌سازی، تخریب و تصرف حاشیه رودخانه‌ها و جاده‌ها و انجام شکار غیر مجاز کرده و باعث تخریب و نابودی محیط زیست شده‌اند.وی گفت: با تقویت اکیپ‌ و یگان‌های گشت‌های نظارتی اداره کل محیط زیست استان همدان می‌توان بطور جدی از این دست جرایم پیشگیری کرد.

وی اضافه کرد: همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی گزارشات خود برای بررسی و پیگیری قاطعانه در سامانه‌ سجام قوه قضائیه ثبت و از میراث گذشتگان و امانت آینده‌گان به خوبی پاسداری کنند.

کد خبر 462880

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha