مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ثبت ملی عسل کنار استان بوشهر را از مهم‌ترین دستاوردهای زنبورداران دانست و گفت: این مهم نشان از تمایز عسل کنار استان با عسل تولیدی دیگر استان‌هاست.

عسل هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سعید زرین‌فر در پنجمین جشنواره استانی عسل کنار در شهرستان جم اظهار کرد: توسعه زنبورداری در استان بوشهر اگر چه دیر شروع شد اما سرعت شتابانی را از خود نشان می‌دهد که انتظار داریم در این عرصه پیشرفت بسیار بیشتری را شاهد باشیم.

وی با تقدیر از میزبانی شهرستان جم در جشنواره عسل استان بوشهر افزود: عسل کنار یکی از فراورده‌های با کیفیت و مرغوب استان است که لازم است با تحقیق و پژوهش بیشتر، زمینه حضور بیشتر این فراورده در بازارهای کشور و دنیا فراهم شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به رشد ۲ برابری تولید عسل در استان بوشهر طی یک سال گذشته تصریح کرد: این در حالی است که تعداد زنبورداران استان طی یک سال گذشته، افزایش ۲۰ درصدی داشته و نشان می‌دهد زنبورداران استان به صورت حرفه‌ای‌تر این صنعت را دنبال می‌کنند.

زرین‌فر از بررسی شرایط ارتقای صنعت زنبورداری در اولین کارگروه اقتصادی استان خبر داد و گفت: ضمن پیگیری مشکلات این بخش در حوزه‌های مختلف چون بازاریابی، بیمه و تامین دارو و اقلام مورد نیاز، شرایط را برای حضور نماینده زنبورداران در اتاق بازرگانی استان فراهم می‌کنیم.

وی ثبت عسل کنار استان بوشهر را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای زنبورداران دانست و خاطرنشان کرد: شتاب توسعه حرفه زنبورداری در استان بسیار مطلوب است و انتظار داریم با افزایش حمایت‌ها از این بخش، شاهد رونق هر چه بیشتر زنبورداری باشیم.

کندوهای نیمه‌خالی زنبورداران سنتی

کد خبر 462803

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha