عکاس زنجانی نامزد دریافت گرنت بین‌المللی عکاسی انگلستان شد.

مهرداد فتحی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهرداد فتحی، عکاس زنجانی فینالیست و نامزد دریافت گرنت بین‌المللی عکاسی انگلستان شد. فتحی با مجموعه "آلابولا" و در بخش خلاقانه در بین برندگان نهایی و نامزد این گرنت بین‌المللی انگلستان از مهم‌ترین گرنت‌های عکاسی در جهان به منظور حمایت از استعدادهای نوظهور عکاسی در جهان اهدا می‌شود.

نمایشگاه "زخم‌های بی‌التیام" عنوان نمایشگاهی از آثار مهرداد فتحی است که با موضوع وندالیسم در گالری تم به نمایش در آمده است، در این نمایشگاه ۱۰ عکس و فتومونتاژ به همراه یک اثر چیدمان به نمایش گذاشته شده بود.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: شوربختانه در چند دهه اخیر آثار ارزشمند تاریخی تحت تاثیر پدیده شوم یادگاری‌نویسی قرار گرفته‌اند. بسیاری از این نوشته‌ها قابل اصلاح یا مرمت نیستند؛ چراکه بر روی مصالحی با قدمت چندین سده حک شده‌اند. به تعبیری زخم‌هایی عمیق را بر پیکر آسیب‌پذیر این بناها وارد کرده‌اند و گویی به میراث ماندگاری از حماقت دوران ما برای آیندگان تبدیل شده‌اند.

مهرداد فتحی متولد سال ۱۳۷۳ در زنجان و دانشجوی ارشد رشته معماری است. این هنرمند فعالیت خود در زمینه عکاسی را از سال ۹۰ با اخذ مدرک عکاسی از انجمن سینمای جوان زنجان شروع کرده و تاکنون در چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی حضور داشته است.

کد خبر 462700

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha