ایوا لونگوریا با تجربه بازی در سریال «کدبانوهای درمانده» آماده می‌شود تا سال آینده در قامت نخستین بانوی لاتینی دو پروژه بزرگ را برای استودیوهای فیلمسازی کلید بزند.

ايوا لونگوريا بازيگر آمريكايي

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین به نقل از گاردین، همزمان با ایفای نقش گابریل در «کدبانوهای درمانده» بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲، لونگوریا سرگرم نوشتن پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد خود درباره یک موضوع بحث‌انگیز بود؛ لزوم داشتن تعداد بیشتری لاتینا (زنان از نسل و نژاد آمریکای لاتین) در حوزه‌های علم، فناوری، مهندسی و ریاضی در آمریکا. او عمیقا سیاسی، صریح و حالا چهره‌ای موفق پشت دوربین است.

لونگوریای ۴۴ ساله سال آینده میلادی دو فیلم بلند داستانی می‌سازد تا نخستین لاتینا باشد که روی صندلی کارگردانی دو پروژه بزرگ استودیویی در هالیوود می‌نشیند. او برای ساختن یکی از این فیلم‌ها رقابتی ساخت با ۳۰ کارگردان دیگر داشت تا موفق شد پروژه زندگینامه‌ای «فلامین هات» را از آن خود کند؛ فیلمی درباره زندگی یک تاجر مکزیکی که مالک شرکت سازنده چیتوزهای فلامین هات است.

این بازیگر آمریکایی با سومین همسر خود خوزه باستن (غول دنیای رسانه مکزیک) در بورلی هیلز زندگی می‌کند و یک پسر یک ساله به نام سانتیاگو دارد. به عنوان یک مکزیکی-آمریکایی که در تگزاس بزرگ شده، لونگوریا با موانعی ویژه در زندگی روبه‌رو بود، به ویژه به دلیل داشتن پوستی تیره‌تر از سه خواهر دیگرش. او سال ۲۰۱۲ یک بنیاد خیریه راه انداخت که هدف آن ارائه خدمات ویژه به زنان با تبار لاتین است.

کد خبر 462640

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha