سرخ‌پوش‌های بایرن مونیخ در حساس‌ترین پیکار هفته یازدهم بوندس‌لیگا توانستند با نتیجه ۴ بر صفر بوروسیا دورتموند را در هم کوبند. آر بی لایپزیگ،‌ اونیون برلین، آگسبورگ و هوفن‌هایم از دیگر تیم‌های موفق هفته یازدهم بودند.

بايرن مونيخ

به گزارش همشهری آنلاین، در بازی‌های هفته ۱۱ بوندسلیگا این نتایج به دست آمد:

  • اف ث کلن ۱ - هوفن‌هایم ۲

رقابت‌های هفته یازدهم بوندس‌لیگا شامگاه جمعه ۱۷ آبان (۸ نوامبر)‌ با دیدار اف ث کلن و هوفن‌هایم آغاز شد. مصاف دو تیم که در حضور ۴۹ هزار تماشاگر انجام گرفت، می‌رفت که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسد که هوفن‌هایم در واپسین لحظات موفق شد گل پیروزی را به ثمر رساند و جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کند.

سرپرستان باشگاه کلن در پی این شکست خانگی، آخیم بایرلورتسر، سرمربی این تیم را از کار برکنار کردند. اف ث کلن در ۱۱ بازی تنها ۷ امتیاز به دست آورده و در رده هفدهم جدول به سر می‌برد. قعرنشین جدول تیم پادربورن است که تنها ۴ امتیاز از ۱۱ بازی کسب کرده است.

  • بایرن مونیخ ۴ - بوروسیا دورتموند صفر

حساس‌ترین پیکار هفته یازدهم دوئل بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند بود که شامگاه شنبه ۱۸ آبان در حضور ۷۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آلیانتس برگزار شد. بایرن مونیخ که هدایت آن را به طور موقت هانسی فلیک برعهده دارد،‌ توانست با نمایشی درخور توجه مهمان خود را با نتیجه ۴ بر صفر به خانه فرستاد. مونیخی‌ها از هر لحاظ بر دورتموند برتری داشتند.

یکی از چهره‌های برتر میدان روبرت لواندفسکی،‌ ملی‌پوش لهستانی بایرن مونیخ بود که دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند. بایرن مونیخ در پی این موفقیت توانست به رده سوم جدول ارتقا یابد.

  • شالکه ۳ - فورتونا دوسلدورف ۳

یکی از دیدارهای پرهیجان و پرگل هفته یازدهم بوندس‌لیگا رویارویی شالکه و  فورتونا دوسلدورف بود. این مصاف که در حضور ۶۰ هزار تماشاگر انجام گرفت،‌ پس از ۹۰ دقیقه با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. شالکه تا دقیقه ۸۵ بازی ۳ بر ۲ از مهمان خود جلو بود، اما با خوردن گل تساوی ناگزیر شد به یک امتیاز بسنده کند.

چهره برتر این دیدار روون هنیگنگ بود که هر سه گل دوسلدورف را به ثمر رساند و با گل تساوی در دقیقه ۸۵ سبب شد که تیمش با یک امتیاز به خانه برگردد.

  • هرتا برلین ۲ - آر بی لایپزیگ ۴

یکی دیگر از دیدارهای پرگل هفته  مصاف پایتخت‌نشین‌های هرتا برلین و آر بی لایپزیگ بود که پس از ۹۰ دقیقه با پیروزی لایپزیگ به پایان رسید. لایپزیگ در این دیدار هم از لحاط مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات از میزبان خود برتر بود و اگر از فرصت‌های خود بهتر استفاده می‌کرد،‌ می‌توانست گل‌های بیشتری را به ثمر برساند. لایپزیگ با این پیروزی جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کرد.

پیش از به صدا درآمدن سوت آغاز بازی میان هرتا برلین و لایپزیگ مراسمی به مناسبت سی‌امین سالگرد فروریختن دیوار برلین برگزار شد.

  • ماینتس ۲ - اونیون برلین ۳

اونیون برلین،‌ دیگر تیم پایتخت‌نشین بوندس‌لیگا اما از تیم‌های موفق رقابت‌های هفته ۱۱  بود. این تیم با ارائه نمایشی موفق توانست میزبان خود،‌ ماینتس را ۳ بر ۲ شکست دهد و سه امتیاز مهم به دست آورد.

  • پادربورن صفر - آگسبورگ یک

آگسبورگ نیز نام خود را در فهرست برندگان هفته یازدهم به ثبت رساند. این تیم با تک ‌گل فیلیپ ماکس در دقیقه ۴۱ با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود،‌ پادربورن گذشت و پس از هفته‌هایی بحرانی نفسی راحت کشید. توماس کوبک،‌ دروازه‌بان آگسبورگ توانست در دقیقه هفتم بازی ضربه پنالتی را مهار کند و مانع از باز شدن دروازه‌اش شود.

  • دیدارهای روز یکشنبه

رقابت‌های هفته یازدهم بوندس‌لیگا شامگاه یکشنبه ۱۹ آبان ‌ با انجام سه دیدار به پایان رسید که در طی آن مونشن‌گلادباخ میزبان وردر برمن بود که این تیم را ۳ بر ۱ شکست داد، ولفسبورگ در خانه خود به مصاف بایر لورکوزن رفت که با دو گل مغلوب میهمانش شد و تیم آینتراخت فرانکفورت نیز مهمان فرایبورگ بود که این دیدار با یک گل به سود میزبان خاتمه یافت.

کد خبر 462617

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha