هرمزگان نماینده حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش با وعده حل کردن مشکلات و مطالبات معلمان از مجلس رأی اعتماد گرفت، اضافه کرد: اما بعد از گذشت این مدت همچنان همان مشکلات ساری و جاری است و شاهد برطرف شدن دغدغه معلمان نیستیم.

احمد مرادی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، احمد مرادی افزود: در وزارت آموزش و پرورش ظاهرأ در خصوص طرح رتبه بندی معلمان تنها وزرا به دادن وعده و قول عادت کرده اند و هیچگاه شاهد عملی شدن این وعده نیستیم.وی با بیان اینکه باید به سمت عملی کردن وعده ها برویم و از حرف و شعار دوری کنیم، اظهار کرد: وزیر جدید آموزش و پرورش در آخرین سخن خود وعده عملی شدن این وعده را تا آذرماه سالجاری داد که با روند کنونی بعید می دانم این وعده عملی شود و سرنوشت وعده های وزرای قبلی بازهم تکرار خواهد شد.

نماینده حوزه مرکزی مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه در صورتی که این وعده وزیر آموزش و پرورش عملی نشود، وی باید در مقابل نمایندگان مردم در مجلس پاسخگو باشد، تصریح کرد: این مسیر را ادامه خواهیم داد و به سمت استیضاح هم پیش برویم.

مرادی با بیان اینکه حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش با همین وعده ها از جمله حل کردن مشکلات و مطالبات معلمان از نمایندگان مردم در مجلس رأی اعتماد دریافت کرد، اضافه کرد: اما بعد از گذشت این مدت همچنان همان مشکلات ساری و جاری است و شاهد برطرف شدن دغدغه معلمان نیستیم.

وی با اشاره به عدم تعیین تکلیف کامل نیروهای حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، خاطرنشان کرد: در این موضوع به ویژه در استان هرمزگان تعلل زیادی صورت گرفته و معلمانی که شرایط لازم را داشته اند نیز هنوز این قانون برایشان اجرا نشده و نسبت به این موضوع باید اقدام عاجلی صورت بگیرد.

کد خبر 462585

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha