همزمان با به پایان رسیدن مراحل ساخت ورزشگاه ملی توکیو برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰، خبر کشف استخوان‌های ۱۸۷ نفر در این محل منتشر شد.

ورزشگاه المپیک توکیو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ژاپن تودی، بر اساس اعلام منابع خبری استخوان‌های ۱۸۷ نفر قبل از شروع ساخت ورزشگاه ملی توکیو برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ کشف شد. ساخت این ورزشگاه دسامبر ۲۰۱۹ به پایان می‌رسد.

براساس گزارش تلویزیون آساهی، اجساد این ۱۸۷ نفر همه نوع محدوده سنی از شیرخواره تا سنین بالا را شامل می‌شود. اجساد در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ شناسایی شده‌اند. اعتقاد بر این است که اجساد در قبرستان یک معبد بودایی که از سال ۱۷۳۲ تا ۱۹۱۹ در محل ساخت ورزشگاه وجود داشته دفن شده‌اند.

به گفته کنیچی شینودا، مدیر تحقیقات مردم شناسی در موزه ملی طبیعت و علوم، طی ۱۰ سال گذشته یا بیشتر با توسعه پروژه‌های المپیک، استخوان‌های اجساد با سرعت بیشتری کشف شده‌اند. امسال فقط استخوان‌های ۱۰۰۰ نفر در محل دیگری که برای بازی‌های المپیک در نظر گرفته شده، کشف شده است.

کارشناسان اعتقاد دارند این بقایای انسان‌ها برای تحقیقات بسیار ارزشمند هستند چرا که می‌توانند بینشی درباره سبک زندگی ادو ارائه دهند.

کد خبر 462582

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha