معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، گفت: بنده خارج از استان هستم و به محض شنیدن این خبر متاثر شدم و به معاونین و حراست خود دستور پیگیری و بررسی دقیق تری دادم و تصمیم مناسب بزودی اتخاذ خواهد شد.

فرماندار میناب

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد احمدی با اعلام حمایت قاطع از جامعه خبری میناب، گفت: متاسفم هنوز شان و جایگاه خبرنگار را خوب نشناخته ایم.

فرماندار ویژه میناب، افزود: خبرنگاران نقش و رسالت شان مطالبه گری،پیگیری مسائل و مشکلات جامعه هستند.وی، تصریح کرد: خبرنگاران پل ارتباطی دوسویه بین مردم و مسئولان هستند و در راستای تحقق مطالبات مردمی گام بر می دارند.

احمدی، یادآور شد: جامعه خبرب با روشنگری و اطلاع رسانی شفاف فرصت مناسبی را برای مسئولین در جهت انعکاس مشکلات مردم فراهم می آورند تا با کمک آنها مشکلات جامعه حل شود.

احمدی، اظهار کرد: بنده مرخصی و خارج از استان هستم به محض شنیدن این خبر متاثر شدم و به معاونین و حراست خود دستور پیگیری و بررسی دقیق تری دادم و تصمیم مناسب ان شاء الله اتخاذ خواهد شد.

فرماندار ویژه میناب، خاطرنشان کرد: از زحمات و تلاش های همه خبرنگاران و اصحاب رسانه میناب تشکر و قدردانی می کنم و برای همه آنها آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

کد خبر 462554

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha