کریستیانو رونالدو سه دقیقه پیش از پایان بازی یوونتوس با میلان ورزشگاه آلیانز را ترک کرد تا اعتراض خود را به تعویض دقیقه ۵۵ و تصمیم‌های اخیر مائوریتسیو ساری نشان دهد.

قهر و اعتراض كريس رونالدو

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین به نقل از رویترز، فوق‌ستاره پرتغالی در شبی که چندان درخشان هم نبود، در اوایل نیمه دوم جای خود را به پائولو دیبالا داد و این ستاره آرژانتینی بود که ۲۲ دقیقه بعد تک‌گل بازی را برای یووه به ثمر رساند. رونالدو پس از بیرون آمدن از زمین در دقیقه ۵۵ زیر لب یکی دو جمله به سرمربی گفت و مستقیم به رختکن رفت. او سه دقیقه پیش از پایان بازی هم ورزشگاه را ترک کرد تا شاهد خوشحالی هم‌تیمی‌هایش نباشد.

این دومین بازی پیاپی برای برنده پنج توپ طلای فوتبال جهان است که خیلی زود تعویض می‌شود؛ رویدادی نادر در کارنامه ورزشی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال. رونالدو تابستان سال پیش در یک انتقال جنجالی و غافلگیرانه از رئال‌مادرید به یووه آمد و امسال به نظر می‌رسد یکی از بدترین سال‌های دوران ورزشی خود را پشت سر می‌گذارد. هر چند ساری معتقد است این مهاجم ۳۴ ساله با وجود آماده نبودن فداکارانه برای تیم بازی می‌کند.

سرمربی یووه درباره خروج رونالدو از آلیانز پیش از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «بی‌احترامی به هم‌تیمی‌ها؟ گفتم که از ماجرا خبر ندارم. اگر هم رونالدو زودتر از ورزشگاه رفته باشد، مشکلی است که باید با همبازی‌هایش حل کند. من مشکلی با او ندارم و سپاسگزارش هم هستم که با وجود داشتن مشکلی کوچک در زانو، برای ما بازی کرده است. رونالدو در یک ماه اخیر در بهترین شکل خود نبوده و با درد زانو وارد زمین شده است.»

در هر حال، یووه در دیدار با میلان بحران‌زده با یک گل پیروز شد و با ۳۲ امتیاز و یک امتیاز بیشتر دوباره صدر جدول را از اینترمیلان پس گرفت تا همچنان در پی نهمین قهرمانی اسکودتو باشد. میلان هم با ۱۳ امتیاز در رده ۱۴ ایستاده است. آنها در این بازی بارها دروازه یووه را تهدید کردند تا وویچک شزنی با مهارهایش بهترین بازیکن حریف شود. این نهمین باخت پیاپی میلان به یووه در زمین تیم تورینی بود.

کد خبر 462537

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha