تیم فوتبال جوانان ایران درسومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا در مصاف با امارات به پیروزی دو بر صفر رسید. با این پیروزی جوانان ایران با اقتدار به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

تیم ملی جوانان

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، در این دیدار ایران برتری کاملی نسبت به امارات داشت و در هر نیمه یک بار دروازه حریف را گشود. ابتدا آریا برزگر در دقیقه ۴۷ نیمه نخست درون محوطه جریمه صاحب فرصت مناسبی شد و گل اول را با ضربه‌ای دقیق به ثمر رساند.

در نیمه دوم برتری ایران مقابل امارات تداوم داشت و در نهایت در دقیقه ۸۰ هاشم نژاد روی یک ارسال توپ با ضربه‌ای زیبا گل دوم را به ثمر رساند.

با این پیروزی ایران در گروهش با ۹ امتیاز و بدون دریافت گل به مرحله نهایی صعود کرد.

در پایان این بازی پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان ایران گفت: این پیروزی را به مردم ایران تبریک می‌گویم اما تبریک دیگری دارم برای مربیان تیم‌های پایه که بدون پول و امکانات شرایطی را مهیا کردند تا این تیم به این جایگاه برسد. این پیروزی را به خانواده‌های کادرفنی و بازیکنان نیز تبریک می‌گویم که یازده ماه دوری ما را تحمل کردند تا ما به این موفقیت دست یابیم.

وی در ادامه گفت: از فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان نیز تشکر و قدردانی می کنم که همه امکانات را برای این تیم فراهم کردند.

کد خبر 462524

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha