استاندار خراسان شمالی از عدم استفاده مدیر کل تامین اجتماعی از اختیارات خود به نفع تولیدکنندگان انتقاد کرد و گفت اگر این رویه ادامه یابد مدیرکل تأمین اجتماعی باید برکنار شود.

تامین اجتماعی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمد علی شجاعی در جلسه بررسی مشکلات تولیدکنندگان استان با محوریت حل مشکلات واحدهای تولیدی توسط سازمان تامین اجتماعی، اظهار داشت: وقتی مدیری استعلام‌های مربوطه را از تهران می‌گیرد، طبیعی است که تهرانی‌ها اشراف کامل بر موضوع نداشته و موافقتی هم انجام نمی‌دهند.

وی با انتقاد از روند برگزاری این جلسه به دلیل عدم رعایت شان جلسه در ارتباط با اجرایی نشدن بخش نامه‌ها و مصوبات توسط سازمان تامین اجتماعی استان، افزود: دستوراتی از سوی مقام معظم رهبری و هیات دولت در بخش‌های مختلف جهت گشایش مشکلات واحدهای تولیدی ارائه شده که بر اساس یکی از این موارد، سازمان تامین اجتماعی وظیفه دارد تا کار اقساط واحدهای تولیدی در آستانه بحران را تا ۶۰ ماه انجام دهد.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین ابلاغ وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز بر حل مشکلات واحدهای تولیدی توسط سازمان تامین اجتماعی است. باید این بخش نامه‌ها بدون هیچ گونه چون و چرایی در استان اجرایی و عملیاتی شود و کسی هم حق صدور فتوا ندارد.وی با اشاره به اینکه مدیران باید جایگاه خود را بشناسند، افزود: شان مدیریتی بر حل مشکلات است مخصوصا در جایی که قانون اجازه داده باید این کار بدرستی انجام شود اگر تشخیص از مدیری گرفته شود کار کردن او فایده‌ای نخواهد داشت.

شجاعی گفت: تمامی مصوبات باید در زمان تعیین شده اجرایی شود و وظایف نیز بدرستی انجام شود زیرا مدیر به معنای انجام کار اجرایی است و وقتی نمی‌توانید آن را انجام دهید پس شما مدیر نیستید.

کد خبر 462476

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان شمالی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha