مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به اینکه بخش اعظم بخاری های نفتی مدارس تا پایان آبان ماه جمع آوری می شود، گفت: ۱۷۰۰ مورد بخاری نفتی مدارس دارای علمک گاز جمع آوری شده است.

حیدری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا حیدری در دیدار کارکنان اداره کل نوسازی مدارس لرستان با نماینده ولی فقیه در این استان با اشاره به اینکه ۲۸۸۱ کلاس درس لرستان بخاری نفتی دارند، اظهار داشت: با یک کار شبانه روزی در حال جمع آوری این بخاری های نفتی هستیم.وی تصریح کرد: امیدوارم تا پایان آبان ماه قسمت اعظم بخاری های نفتی را جمع آوری کنیم، ۱۷۰۰ مورد تا این لحظه انجام شده و این ها مدارسی هستند که علمک گاز تا درب آن ها رفته است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه حدودا ۹۷.۵ میلیارد اعتبار تعهدات خیرین داشته ایم که شاید بی سابقه ترین کمکی باشد که جذب شده است، یادآور شد: خیرین در ۱۰۳ پروژه نوسازی مدارس مشارکت دارند.

حیدری با تاکید بر اینکه تنها استانی که بیشترین میزان اعتبار سیل را برای بازسازی مدارس گرفت لرستان بود، میزان اعتبارات جذب شده از خوزستان و گلستان بیشتر است، افزود: در حوزه استاندارد سازی مدارس لرستان ۵۲ میلیارد پیش بینی کرده ایم.

وی ادامه داد: در سطح ملی تاکنون ۲۲ میلیارد اعتبار نقد گرفته ایم و در مجموع در حوزه خسارات سیل ۳۱ میلیارد تاکنون داده اند.مدیرکل نوسازی مدارس لرستان خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ کل اعتبار نوسازی مدارس ۱۸ میلیارد بوده است، اما این رقم امسال به ۴۷ میلیارد رسیده است که ۳۰ درصد هم تخصیص خورده است.

حیدری گفت: با این اوصاف بازهم مدارس فرسوده زیادی داریم، پروژه های زیادی داریم که نیازمند اعتبار است.وی یادآور شد: همچنین از طریق یونیسف،  ۴۰۰ میلیون اعتبار برای سرویس های بهداشتی مدارس به ویژه مدارس دختران اختصاص یافته است.

کد خبر 462447

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha