سه ورزشکار گیلانی با درخشش در تیم ملی فوتبال ساحلی ایران موفق به کسب مقام قهرمانی جام بین قارهای شدند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دبیر هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محمد احمدزاده کاپیتان گیلانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، حسن عبداللهی و محسن نصرالله زاده دیگر ملی پوشان گیلانی به همراه سایر بازیکنان تیم ملی درخشش بسیار خوبی داشته و موفق شدند برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی مسابقات جام بین قاره ای را کسب کنند.

ایران قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای شد | اسپانیا هم مقابل ایران شکست خورد

فرزاد سیری افزود: در جریان نهمین دوره رقابت های فوتبال ساحلی جام بین قاره ای  در امارات، محمد احمدزاده، حسن عبداللهی و محسن نصرالله زاده بازی های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند تا تیم ملی ایران دوباره مقام قهرمانی این رقابت ها را کسب کند.

وی ادامه داد: محمد احمدزاده کاپیتان گیلانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز همانند گذشته نقش موثری را در ترکیب تیم ملی ایران داشت و با کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها، موفق شد برای سومین بار جام بین قاره ای فوتبال ساحلی را بالای سر ببرد.

دبیر هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: این ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر ملی پوشان در جریان نهمین دوره مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی بازی های بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند و بدون شکست توانستند عنوان قهرمانی این دوره را به خود اختصاص دهند.

سیری خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار نهایی این مسابقات دوشنبه شب با کاپیتانی محمد احمدزاده توانست با پیروزی شش بر سه برابر تیم اسپانیا  فاتح این رقابت ها شود.    

وی یادآور  شد: خوشبختانه استان گیلان یکی از قطب های برتر فوتبال ساحلی در کشور بشمار می رود و همواره بازیکنان این استان در تیم ملی نقش موثر و چشمگیری را دارند که حضور سه بازیکن گیلانی در تیم ملی یکی از دلایل عمده این امر است که به همراه این تیم قهرمان جام بین قاره ای شدند و از طرف دیگر در سطح باشگاهی نیز، تیم شاهین خزر رودسر گیلان موفق شد در اولین دوره رقابت های جام باشگاه های جهان، مقام چهارم را به خود اختصاص دهد.

کد خبر 462428

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha