یک رسانه آلمانی از بازگشت سرمربی بلژیکی تیم ملی ایران و آتش‌بس موقت در موضوع جنجالی «حقوق معوقه مارک ویلموتس‌»‌ خبر داد.

مارك ويلموتس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، هفته گذشته رسانه‌های بلژیکی و بعد کشورمان آنقدر در مورد موضوع «تعویق در پرداخت حقوق و مطالبات مارک ویلموتس»  از سوی فدراسیون فوتبال گزارش زدند که دیگر رسانه‌های بین‌المللی را نسبت به این موضوع، حساس کردند.

تا جایی که کوچک‌ترین تغییر و تحولی در این ارتباط از دید رسانه‌های خارجی دور نماند.

سایت «راین‌ فالتس» آلمان از این دسته رسانه‌ها است که اکنون گزارشی از «بازگشت ویلموتس به ایران» در اختیار خوانندگانش قرارداده است.

سایت مذکور در مقاله‌ای تحت عنوان «ویلموتس به ایران بازگشت،‌اختلافات فعلا به کنارگذاشته شدند» به بازگشت سرمربی بلژیکی چند ماه اخیر تیم ملی بعد از اختلاف بر سر مساله پرداخت نشدن حقوق‌، به کشورمان خبرداد.

راین‌فالتس براساس گزارش خبرگزاری آلمان،‌عنوان کرد:ویلموتس باردیگر به ایران بازگشت.براساس اطلاعات موجود وی شنبه به تهران رسید و دوشنبه نخستین جلسه تمرینی تیم ملی را برگزار خواهد کرد.

در ادامه این رسانه افزود:به خاطر پرداخت نشدن یکسری دستمزدها،‌ویلموتس ایران را ترک کرده بود و با یک پیغام تهدید کرده بود.او خواهان برگزاری جلسه رودررو و شفاف با روسای فدراسیون در ترکیه به منظور حل این معضل شده بود.اما اکنون فعلا این اختلافات به کناری گذاشته شد.البته فدراسیون فوتبال ایران مدعی شد که دستمزدها را پرداخت کرده اما به خاطر تحریم‌های بانکی علیه ایران، پول به حساب ویلموتس واریز نشده است.زیرا به خاطر تحریم‌های آمریکا، تبادلات بانکی بین‌المللی با ایران میسر نمی‌شوند.

سایت آلمانی در ادامه توضیح داد:این معضل مرتب ایجاد مشکل در پرداخت حقوق مربیان و بازیکنان خارجی می‌کند.به همین خاطر بود که مربیانی مثل کارلوس کی‌روش پرتغالی و برانکو ایوانکوویچ کروات،‌به فیفا علیه ایران شکایت کردند.

کد خبر 462417

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha