رئیس‌جمهوری ایران در سخنان خود در جمع مردم یزد درباره سرنوشت ۱۸ میلیارد دلاری که گفته می‌شود در دولت مفقود شده است، توضیح داد.

روحاني در سفر استاني به يزد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسن روحانی در بخشی از سخنرانی روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه در جمع مردم استان یزد با اشاره به اتهامات وارد شده به دولت در حوزه اقتصادی مبنی بر ناپیدا بودن سرنوشت ۱۸ میلیارد دلار، اظهار کرد: من به بانک مرکزی گفته‌ام گزارش این موضوع را اعلام کند. عده‌ای گفته‌اند ۱۸ میلیارد دلار گم شده است. یک عده آدمی که نه اخلاق می‌شناسند، نه ایمان دارند، نه منافع ملی را بلد هستند این حرف‌ها را زده‌اند، امروز بانک مرکزی ما این آمار را منتشر کرده است.

وی ادامه داد: برای اطلاع عموم می‌خواهم بگویم ۷.۳ میلیارد دلار کالای اساسی مورد نیاز مردم مثل جو، ذرت و موارد دارویی وارد شده است. ۷.۳ میلیارد کالای پزشکی وارد شده که مورد به مورد آن روشن است.

روحانی افزود: ۱۲ میلیارد دلار کالاهای دیگر وارد شده است که لیست همه آن‌ها روشن است و همه آن‌ها تسویه شده به جز یک میلیارد اختلاف حساب که به تعزیرات حکومتی داده شده است.

رئیس جمهور تاکید کرد: بدانید در این دولت یک ریال و یک دلار گم نخواهد شد. چنین موضوعی در دوران دیگر بوده که میلیاردها گم شد و هنوز هم پیدا نشده است. راه را اشتباه نرویم.

کد خبر 462405
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha