یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
۰ نفر

گروه تخصصی جامعه‌شناسی پزشکی و سلامت انجمن جامعه‌شناسی ایران باتوجه به واکنش‌های جامعه نسبت به برخی پزشکان و نگرش رسانه‌ها و جامعه پزشکی به برخوردهای دو طرف و انتظارها و نظرات مردم، نشستی تخصصی برای بررسی نگرش این گروه‌ها به یکدیگر و عملکردشان برگزار می‌کند.

نشست تقابل رسانه جامعه با پزشكان

به گزارش همشهری‌آنلاین، در سال‌های اخیر کارهای رسانه‌ای درباره بخشی از جامعه پزشکی، نگرش مردم به عملکرد برخی پزشکان و واکنش جامعه پزشکی به بازخورد این نگرش‌ها سبب شده تا جامعه‌شناسان و متخصصان به فکر بررسی این نگرش و رویکردها بیفتند و ان را در نشستی با عنوان «تقابل رسانه‌ها و جامعه با پزشکان بررسی و تحلیل کنند.

دکتر ایرج خسرونیا(رئیس انجمن متخصصان داخلی ایران)، دکتر بابک قرایی مقدم(متخصص جراحی مغز و اعصاب)، دکتر سیمین کاظمی(پزشک و دکترای جامعه‌شناسی)، دکتر حسام‌الدین ریاحی(پزشک و دانشجوی دکترای اخلاق پزشکی)، دکتر سیدعلی شفیعی(دکترای مطالعات اعتیاد) در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

تسهیلگری این نشست را رضا طیاری اشتیانی، عضور گروه جامعه‌شناسی پزشکی و سلامت به عهده دارد.

این نشست سه‌شنبه ۲۱ آبان از ساعت ۱۵ الی ۱۷  توسط گروه علمی تخصصی جامعه شناسی پزشکی و سلامت انجمن جامعه شناسی ایران با همکاری  انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات و وبگاه علمی تخصصی جامعه‌شناسی پزشکی و سلامت در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 462367
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha