نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در جام جهانی در حالی پیگیری می شود که این تیم فقط یک اردوی دیگر تا حضور در این مسابقات پیش رو دارد.

کشتی فرنگی

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از بازگشت از رقابت های جهانی قزاقستان، اردویی را برگزار نکرد تا اینکه کادر فنی این تیم به سرمربیگری محمد بنا، نخستین اردوی فرنگی کاران را از روز ۱۰ آبان ماه برپا کرد.

این اردو در حالی آغاز برنامه های تیم ملی کشتی فرنگی برای رویدادهای پیش رو تلقی می شود که رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۹‌ تهران طی روزهای ۹ و ۱۰ آذرماه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود. مسابقاتی که طبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی با حضور ۸ تیم برتر مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان برگزار می شود و طبیعتا اهمیت فراوانی برای تیم ملی کشورمان خواهد داشت.

در همین راستا حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به برنامه های تیم ملی برای حضور در جام جهانی  گفت: برگزاری دو مرحله اردوی آماده سازی را تا جام جهانی در نظر گرفتیم که نخستین اردو از روز ۱۰ آبان ماه آغاز شده و تا روز ۲۱ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دومین مرحله اردوی آماده سازی نیز از روز ۲۵ آبان آغاز می شود که تا روز ۴ آذرماه ادامه خواهد داشت. بدین ترتیب ما دو اردو برای ملی پوشان شرکت کننده در جام جهانی برگزار خواهیم کرد که فکر می کنم برای مهیا شدن فرنگی کاران برای این مسابقات نسبتا کافی باشد. به ویژه آنکه برخی از نفرات اردونشین نیز طی هفته های گذشته درگیر تمرینات و حضور در مسابقات مختلف بین المللی بودند.

جعفری ادامه داد: اعضای کادر فنی و ملی پوشان کشورمان پس از بازگشت از رقابتهای جهانی قزاقستان، مدتی را به استراحت پرداختند، اما برنامه های ما برای المپیک، مدون و آماده بود و طبق زمانبندی مشخص، تمرینات بچه ها از روز ۱۰ آبان ماه استارت خورد.

به گفته سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی، برخی ملی پوشان بعد از رقابت های جام جهانی ۲۰۱۹ تهران، باید در آذرماه امسال در مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میدان بروند. سپس رقابتهای بین المللی جام تختی را پیش رو دارند که دی‌ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 462256

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha