شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

معاون وزیر میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری گفت: استفاده از ظرفیت صنایع‌دستی می‌تواند بخش مهمی از مشکل بیکاری و اقتصاد لرستان را برطرف کند.

گردشگری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پویا محمودیان در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگ اقوام ایران در محوطه باغ گلستان خرم‌آباد، اظهار داشت: استان لرستان از دیدگاه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استانی متمایز برای وزارت خانه بوده و اجرای این برنامه در لرستان در همین راستا است. وی با بیان اینکه در این جشنواره ۲۸ استان حضور فعالی در تمامی حوزه‌های فرهنگی دارند، افزود: استفاده از ظرفیت صنایع دستی می‌تواند بخش مهمی از مشکلات بیکاری و اقتصاد لرستان را حل کند.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: در بازدید دو روزه‌ای که از شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد داشتم به این اطمینان رسیدم که صنایع دستی و گردشگری می‌تواند عامل توسعه لرستان شود. محمودیان با اشاره به اینکه مسئولان لرستان دید مثبتی نسبت به مسائل گردشگری و صنایع دستی استان دارند، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و حمایت‌های ارگان‌های دولتی  میتوان این استعداد بالقوه لرستان را به عامل توسعه اقتصادی استان تبدیل کرد.

کد خبر 462203

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha