مدیر کل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین توانیر از ارائه کارت شناسایی برق که روی آن شناسه ١٣ رقمی برق مشترکان درج شده در سراسر ایران خبر داد.

قبض برق

به گزارش همشهری آنلاین، هادی مدقق با اشاره به روش‌های مختلف پرداخت قبض برق به ایسنا گفت: مشترکان پیش از این می‌توانستند به روش‌های مختلف قبوض خود را پرداخت کنند و پس از حذف قبوض کاغذی برق، روش‌هایی برای افراد دارای گوشی هوشمند پیش‌بینی شده بود. در واقع صاحبان تلفن‌های همراه می‌توانند از طریق سایت، اپ‌های مختلف و... قبض خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: افرادی که گوشی هوشمند ندارند می‌توانند از طریق USSD قبض خود را پرداخت کنند اما افرادی که اصلا گوشی ندارند، باید شناسه قبض خود را (درج‌شده روی قبوض کاغذی) به یاد داشته باشند. برای اینکه این افراد بتوانند با تلفن ثابت یا خودپرداز قبض خود را پرداخت کنند، تصمیم گرفتیم برای همه مشترکان کارت شناسایی برق صادر کنیم تا شناسه دقیق خود را همراه داشته باشند.

مدیر کل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین توانیر تاکید کرد: در واقع هدف این است که مشترکان شناسه قبض خود را مانند یک کارت مثل دیگر کارت‌ها در اختیار داشته باشند و هر جا مراجعه کردند، بتوانند قبض خود را پرداخت کنند.

به گفته مدقق، طرح ارائه کارت شناسایی برق از برنامه‌های ماه آینده است که سراسری اجرا می‌شود و هزینه آن از مشترک گرفته نمی‌شود. قبوض کاغذی برق از ابتدای مهرماه حذف شده و مشترکان اطلاعات قبض را با پیامک دریافت می‌کنند.

آبونمان از قبوض الکترونیکی حذف نمی‌شود

کد خبر 462190

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha