۷۶۰۰ نفر در استان زنجان با اجرای طرح اقدام ملی مسکن صاحب خانه می‌شوند.

مسکن زنجان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود بیات‌منش مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا افزود: مقدمات ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور انجام شده و این طرح در استان کرمان به صورت آزمایشی در دست اجرا و پایش است.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن در سه مرحله و در هر مرحله ۱۰ استان کشور انجام خواهد شد، اظهار کرد: استان زنجان در گروه نخست ۱۰ استان قرار ندارد.

به گفته بیات‌منش، خراستان شمالی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، همدان، یزد، اردبیل، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بخیتاری و گلستان جزو ۱۰ استان گروه اول برای ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر زمان ثبت نام برای این طرح ملی در ۲۰ استان دیگر اعلام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن حضوری نیست، ادامه داد: بعد از اعلام زمان ثبت نام که به صورت اینترنتی انجام خواهد شد، لینک از سوی تهران فعال و متقاضیان با بارگذاری مدارک مورد نیاز این مهم را انجام می دهند و در صورت وجود نقص در پرونده نیز از سوی سامانه اعلام می شود.

بیات منش گفت: این طرح شامل همه اقشار عمومی جامعه که فاقد مسکن هستند می شود که مهمترین مشخصه آن عدم بهره مندی از تسهیلات مسکن است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، زنجانی‌های متقاضی مسکن نمی‌توانند در استان دیگری اقدام به ثبت درخواست کنند.

وی یادآوری کرد: در کمتر از یک ماه ثبت درخواست برای طرح اقدام ملی مسکن بر اساس پیش بینی ها اعلام می شود.

کد خبر 462188

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha