مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
۰ نفر

۲ طرح عمرانی و زیرساختی دانشگاهی با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه قم افتتاح و کلنگ آغاز عملیات عمرانی مجموعه رفاهی فرهنگی پردیس خواهران دانشگاه قم به زمین زده شد.

كلنگ زني 1

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، افتتاح پروژه تصفیه خانه تأمین آب فضای سبز دانشگاه قم، افتتاح فاز اول سرای دانشجویان متأهل و همچنین کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی مجموعه رفاهی فرهنگی پردیس خواهران دانشگاه قم از جمله طرح‌هایی است که وزیر علوم دراین دانشگاه کلنگ زنی و به بهره برداری رساند. افتتاح طرح مهم تصفیه خانه تأمین آب فضای سبز دانشگاه با اعتباری ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت سبز وزارت علوم و با توان تصفیه روزانه ۶۰۰ متر مکعب، برای تأمین آب مورد نیاز فضای سبز دانشگاه از جمله طرح‌هایی است که به بهره برداری رسید.

با توجه به کمبود شدید منابع آب شیرین در استان قم، استفاده از روش‌های نوین آبیاری، جایگزینی آبیاری با آب‌های سطحی جمع‌آوری شده و آب خام حاصل از تصفیه از مهمترین برنامه‌های دانشگاه‌ها در راستای برنامه‌های کلان ملی و استانی مدیریت سبز بوده ‌است. همچنین صبح امروز با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری از ۱۰ واحد خوابگاهی برای دانشجویان متأهل بهره برداری شد. این واحدها به همت یک خیر و مشارکت دانشگاه، در واحدهای ۶۰ متری و با هزینه  ۱۷ میلیارد ریال ساخته شده ‌است.

کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی مجموعه رفاهی فرهنگی پردیس خواهران دانشگاه قم از دیگر طرح‌هایی است که توسط منصور غلامی به زمین زده شد. این مجموعه با همت و مشارکت خیرین دانشگاه ساز به منظور توسعه امکانات رفاهی و فرهنگی بانوان دانشگاهی ساخته خواهد شد.

کد خبر 462163

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha