تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ادامه بازی‌های هفته دهم لیگ برتر موفق شد ذوب آهن را در ورزشگاه بنیان دیزل با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

ماشین سازی

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، در این بازی تیم ذوب آهن در همان ثانیه‌های اول بازی روی تعلل مدافعان ماشین سازی صاحب موقعیت خوبی شد و امیر ارسلان مطهری با ضربه‌ای محکم گل اول را به ثمر رساند.

در نیمه دوم بازی ماشین سازی در کمتر از ۱۰ دقیقه طوفانی به راه انداخت و موفق شد سرنوشت بازی را به گونه‌ای دیگر رقم بزند. ابتدا در دقیقه ۸۵ روی یک ضربه ایستگاهی توپ روی دروازه ذوب آهن ارسال شد و دفع ناقص معراج اسماعیلی دروازه بان میهمان باعث شد تا ادواردو دوسانتوس مهاجم برزیلی ماشین سازی دروازه حریف را باز کند.

بعد از این گل آل کثیر می‌توانست گل دوم را برای یاران خطیبی به ثمر برساند اما ضربه او توسط سنگر بان ذوب آهن دفع شد. ماشین سازی در ادامه حملات دامنه‌دارش در دقیقه ۹۲ صاحب یک ضربه ایستگاهی دیگر شد که قائم اسلامی خواه توپ را روی دروازه فرستاد و احمد زنده روح با یک ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند.

ماشین سازی با این پیروزی در لیگ برتر دوازده امتیازی شد و سومین بازی بدون باختش را پشت سر گذاشت. این تیم در بازی هفته نهم نیز موفق شده بود در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را متوقف کند.

کد خبر 462110

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha