جیمز دین ۶۴ سال پیش درگذشت. کم نیستند سینمادوستانی که آرزو دارند او را یک بار دیگر روی پرده سینما ببینند. این رؤیا به زودی تحقق می‌یابد؛ به یاری تکنیک‌های کامپیوتری به زودی در یک فیلم سینمایی ظاهر می‌شود.

جيمز دين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دویچه‌وله، هنرپیشه افسانه‌ای هالیوود به سال ۱۹۵۵ در ۲۴ سالگی در تصادف رانندگی جان خود را از دست داد و طرفداران بیشمارش را در اندوه فرو برد. اینک یک کمپانی بزرگ هالیوود قصد دارد به او در یک فیلم کامپیوتری نقش اول را بدهد.

آنتون ارنست و تاتی گولیک، کارگردان‌های فیلم، حقوق اولیه را برای استفاده از عکس‌ها و فیلم‌های جیمز دین به دست آورده و موافقت خانواده او را نیز کسب کرده‌اند.

به گفته سازندگان فیلم، جیمز دین که به فرزند یاغی هالیوود معروف است، هنوز از محبوبیت زیادی برخوردار است و نسل‌های بعد مایلند بار دیگر او را روی پرده سینما ببینند.

داستان فیلمی که جیمز دین قرار است در آن بازی کند، به جنگ ویتنام مربوط می‌شود و "در جستجوی جک" نام دارد.

فیلمبرداری این پروژه ۱۷ نوامبر شروع خواهد شد.

جیمز دین در زندگی هنری کوتاه خود تنها در سه فیلم سینمایی ایفای نقش کرد: "شورش بی‌دلیل" (۱۹۵۵)، شرق عدن (۱۹۵۵) و غول (۱۹۵۶).

بازگشت جیمز دین به برکت تکنیک‌های کامپیوتری به روی پرده سینما با انتقادهای جدی هم روبرو شده است.

برخی از هنرمندان هالیوود مانند کریس ایونس، بازیگر فیلم "کاپتن آمریکا" از تولید این فیلم انتقاد کرده و آن را بی‌شرمانه خوانده‌اند.

هالیوود پیش از این فیلم‌هایی تولید کرده است با شرکت هنرپیشگان مرده که قبلا همان نقش‌ها را ایفا کرده بودند، اما این اولین بار است که یک هنرپیشه ایفای نقشی به کلی تازه را "به عهده" می‌گیرد.

کد خبر 462104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha