امیر سرخوش اسنوکر باز ایرانی که یکی از مدعیان اصلی رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان بود در این مسابقات حاضر به رقابت با حریفی از رژیم صهیونیستی نشد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امیر سرخوش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان هفتم تا هجدهم آبان ماه به میزبانی کشور ترکیه در حال برگزاری است. در این مسابقات امیر سرخوش یکی از نمایندگان ایران که شانس کسب عنوان داشت، مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی حاضر به رقابت نشد و از این رقابت ها کنار رفت.

این ملی پوش اسنوکر در مرحله مقدماتی این مسابقات درخشش بسیار خوبی داشت و فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر (IBSF) از عملکرد خوب اسنوکر باز ایرانی در سایت اصلی خود خبر داده و بازی او را تحسین کرده بود. همچنین او یکی از مدعیان اصلی و شانس کسب مدال در این رقابت هابود.

تیم ملی اسنوکر ایران در بخش بانوان با ترکیب ارمغان حسنی، مریم ابراهیمی، سارا و پری بهاروندی،   در بخش آقایان با ترکیبی متشکل از امیر سرخوش، علی روشنی کیا، سیاوش مزینی و میلاد کاشانی و در بخش پیشکسوتان با ترکیب مجتبی سرافرازی، وحید شیرازی، محمدعلی علی پور و محمود محمدی آقاجری در این رقابت ها شرکت کرده است.

کد خبر 462080

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha